سردار مهری گفت: ساعت ۱۷:۴۵ در کیلومتر ۸ کمربندی سوسنگرد استان خوزستان یک دستگاه اتوبوس بنز حامل دانش آموزان دختر مقطع دبیرستان با وانت تویوتا با پلاک منطقه آزاد برخورد کرد.
کد خبر: ۸۹۶۱۵۵۲
|
۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار مهري رئيس پليس راهور ناجا در خصوص حادثه تصادف اتوبوس دانش آموزان در سوسنگرد گفت:برابر گزارشات اولیه حوالی ساعت ۱۷:۴۵ در کیلومتر ۸ کمربندی سوسنگرد استان خوزستان یک دستگاه اتوبوس بنز حامل دانش آموزان دختر مقطع دبیرستان با وانت تویوتا با پلاک منطقه آزاد برخورد کرد.

وی ادامه داد: در پی این حادثه متاسفانه ۴ تن کشته و ۳۶ تن به صورت سطحی و غیرسطحی مجروح شدند.

سردار مهری تاکید کرد: تیم ویژه پلیس راه هم اکنون در محل حاضر و در حال بررسی علت حادثه است

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، وی گفت: اتوبوس مذکور از استان البرز در حال حرکت به سمت خرمشهر بود که دچار این حادثه شده است.

رئيس پليس راهور ناجا تاکید کرد: برابر گزارشات اولیه اتوبوس مذکور در لاین خود در حال حرکت بوده است که وانت با انحراف به چپ به اتوبوس برخورد می کند و اتوبوس واژگون می شود.

گفتنی است،رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش  نیز اعلام کرده است که تا این لحظه 4 دانش‌آموز، یک مربی خانم از آموزش و پرورش و یک مربی راوی که در مجموع 6 نفر فوت کرده‌اند و 11 نفر نیز زخمی هستند اما این آمار در حال تغییر است.

بنابراین گزارش،علت تصادف انحراف به چپ ماشین تویوتا بوده که باعث واژگونی اتوبوس حامل دانش‌آموزان شده است.

ارسال نظرات