فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در دیدار با معاون هماهنگ کننده مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: امر به معروف و نهی از منکر لازم است در جامعه فرهنگ­ سازی شود.
کد خبر: ۸۹۶۱۵۵۴
|
۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۵

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار علی رزمجو اظهار کرد: ما امروز در شرایط پیچیده­ ای قرار داریم که نسبت به دهه­ ی اوّل پس از پیروزی انقلاب اسلامی تفاوت­ های زیادی دارد امّا با این وجود اگر همه افراد حاضر در جامعه اعم از حاکمیّت و مردم بخواهند و به صورت همگانی وارد این عرصه شوند، امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تحقق می­ یابد.

وی تصریح کرد: ما مخالف برخورد فیزیکی در اجرای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه هستیم زیرا تجربه نشان می­ دهد که این نوع برخورد، اثربخش نیست و لازم است که این مسئله در جامعه به صورت همگانی دنبال شده و در این زمینه فرهنگ­ سازی مناسب صورت گیرد.

فرمانده سپاه استان خاطرنشان کرد: اجرای امر به معروف و نهی از منکر و فرهنگ­ سازی آن در جامعه امروزی نیازمند وجود فضا، فرهنگ و ویژگی­ هایی است که ما آن را به راحتی در دهه­ ی اوّل پس از پیروزی انقلاب اسلامی مشاهده می­ کردیم و امروز بیش از پیش به آن ویژگی­ ها نیاز داریم.

انتهای خبر/

ارسال نظرات