به گزارش «بسیج» و به نقل از روابط عمومی سپاه استان البرز؛

پیام تسلیت سردار مولایی در پی جان باختن چهار تن از زائرین راهیان نور دانش آموزی

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در پی حادثه دلخراش تصادف اتوبوس زائران راهیان نور دانش آموزی که در آن یک راوی، یک مربی و ۲ دانش آموز جان باختند ، پیام تسلیت صادر کردند .
کد خبر: ۸۹۶۱۵۵۸
|
۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، به نقل از روابط عمومی سپاه استان البرز در پیام سردار سید یوسف مولایی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) آمده است : حادثه دلخراش تصادف اتوبوس زائران راهیان نور دانش آموزی در جاده سوسنگرد که در برخورد با یک خودروی وانت بار و واژگون شده است موجب تالم و تاثر فراوان شد. وی افزوده است: از دست دادن چهار هم استانی و زخمی شدن 36 نفر از سرنشینان این اتوبوس در مسیری که متبرک به عطر شهیدان دفاع مقدس است، بسیار دردناک بود.

پیام تسلیت سردار مولایی در پی جان باختن چهار تن از زائرین راهیان نور دانش آموزی


فرمانده سپاه استان البرز ضمن ابراز تاسف از این حادثه و عرض تسلیت و دلجویی به خانواده داغدار و حادثه دیده، از مسئولین مربوطه پیگیری علل حادثه را خواستار شده است.


مولایی افزوده است: از مسئولین سپاه استان البرز تعدادی برای پیگیری علل حادثه وجویا شدن از حال مصدومین به استان خوزستان اعزام شدند.


به نقل از کارشناس راهنمایی و رانندگی استان خوزستان ساعاتی پیش یک دستگاه اتوبوس راهیان نور، حامل دانش آموزان دختر دبیرستانی که از استان البرز به سمت خوزستان حرکت کرده بود، در کیلومتر هشت کمربندی سوسنگرد در برخورد با یک خودروی وانت بار و واژگون شده است.وی علت این حادثه را انحراف به چپ خودروی وانت بار بیان کرد.در این سانحه یک راوی، یک مربی و 2 تن از دانش آموزان جان خود را از دست دادند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار