دبیر کل حزب الله عراق تاکید کرد: دفاع از قدس شریف و تلاش برای آزاد سازی قبله نخست مسلمانان یکی از واجبات جبهه مقاومت است.
کد خبر: ۸۹۶۱۵۵۹
|
۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام سیدهاشم الحیدری امروز در ویژه برنامه گرامیداشت روز دانشجو و شهدای جهان اسلام که در دانشگاه پیام نور مشهد با عنوان ابناء الخمینی و به همت سازمان بسیج دانشجویی استان برگزار شد،  با اشاره به اقدام ترامپ که قدس را به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی خواند، اظهار داشت: به‌تعبیر سیدحسن نصرالله، این حرکت ترامپ آغاز سقوط اسرائیل است.
 
وی در ادامه افزود: این اقدام ترامپ باعث شد علاوه بر همبستگی بیشتر بین مسلمانان مخالفت با ترامپ نیز بیشتر شود.
 
دبیرکل حزب‌الله عراق اظهار تاکید کرد:  دفاع از قدس شریف و تلاش برای آزاد سازی قبله نخست مسلمانان یکی از واجبات جبهه مقاومت است.
 
وی عنوان داشت: در ایران، عراق، سوریه، لبنان، فلسطین، یمن، بحرین، نیجریه و افغانستان جنگی تمام عیار و از نوع اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی و رسانه‌ای وجود دارد که مقابل این کشورهای اسلامی امریکا، اسرائیل، آل سعود و آل خلیفه است.

الحیدری با اشاره به اینکه امریکا به ما هشدار می‌دهد که به ایران، یمن، لبنان و نیجریه کاری نداشته باشید و لزومی ندارد در مسائل سیاسی آنان دخالت کنید، گفت: این در حالی است که آمریکا با داشتن فاصله زیاد از منطقه مدام  به کشور‌های اسلامی با تقویت داعشی‌ها حمله می‌کرد.

وی در ادامه با اشاره به ملاقات‌های مکرر خود با دبیرکل حزب الله لبنان گفت: سیدحسن نصرالله، بسیار به امام خامنه‌ای علاقه‌مند است و از خدا می‌خواهد که باقی عمر او و همسر و فرزندانش را بستاند و به امام خامنه‌ای ببخشد.
 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها