با درخشش بازیکنان اراکی :

تیم ملی سپک‌تاکرا ایران عنوان سومی مسابقات جهانی تایلند را کسب کرد

تیم ملی سپک‌تاکرای ایران امروز موفق شد در سی و دومین رقابت‌های جهانی تایلند در بخش هوپ‌تاکرا به مقام سومی جهان دست پیدا کند.
کد خبر: ۸۹۶۱۵۶۴
|
۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ، تیم ملی سپک‌تاکرای ایران امروز موفق شد در سی و دومین رقابت‌های جهانی تایلند در بخش هوپ‌تاکرا به مقام سومی جهان دست پیدا کند.

مسابقات سپک‌تاکرا قهرمانی جهان هم‌اکنون به میزبانی کشور تایلند در حال برگزاری است که ایران موفق شد در بین 18 کشور برتر جهان رتبه سومی را از آن خود کند.

تیم هوپ‌تاکرا ایران در دیدار ماقبل فینال علیرغم ارائه یک بازی خوب نتوانست از سد تایلند ابرقدرت سپک‌تاکرای دنیا که همه ساله موفق به کسب عنوان قهرمانی جهان می‌شود، عبور کرده و با شکست در برابر این تیم به مقام سومی بسنده کرد.

 رضا اکبری ورزشکار ارزنده اراکی در این بازی به عنوان امتیازآورترین بازیکن تیم نقش ارزنده‌ای در کسب این مقام ارزشمند داشت.

در این مسابقات 10 نفر از ورزشکاران اراکی در تیم ملی سپک‌تاکرا حضور داشتند که 6 نفر از ورزشکاران مرد و سه نفر از ورزشکاران زن و یک نفر از مربیان زن تیم ملی بازیکنان اراکی تیم سپک‌تاکرا هستند که یک افتخار و رکودی برای ورزش استان محسوب می‌شود.

سپک‌تاکرا یکی از رشته‌های زیرمجموعه شورای المپیک آسیا است که قرار است سال آینده در مسابقات 2018 آسیا بار دیگر برای کشور افتخارآفرینی کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار