خبرهای داغ:
دومین سالگرد شهید فرامرز رضازاده از شهدای مدافع حرم استان خوزستان با حضور اقشار مختلف مردم در باغملک برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۶۱۵۶۵
|
۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰

 به مناسبت دومین سالگرد شهادت رزمنده دلیر شهید فرامرز رضازاده از شهدای مدافع حرم خوزستان آیین بزرگداشتی در باغملک و دیار سردار شهید صحنعلی تاراس برگزار می‌شود.

این آئین روز جمعه یکم دی ماه سال 1396 از ساعت 13:30 آغاز می‌شود و تا ساعت 16 ادامه دارد و اقشار مختلف مردم به همراه خانواده شهدا به این دلیرمرد خوزستانی ادای احترام می‌کنند.

آئین بزرگداشت نخستین سالگرد شهید فرامرز رضازاده در منطقه منجنق سفلی شهرستان باغملک انجام می‌شود و مردم خوزستان یاد این شهید مدافع حرم را گرامی می‌دارند.

جمعی از خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم استان خوزستان نیز در آیین بزرگداشت دومین سالگرد شهادت رزمنده دلیر شهید فرامرز رضازاده از شهدای مدافع حرم باغملک حضور می‌یابند.

شهید فرامرز رضازاده به عنوان نخستین فرزند از خانواده شش نفره رضازاده در شهر باغملک خوزستان دیده به جهان گشود که یکی از رزمندگان این شهرستان نیز محسوب می‌شود.

این فرزند دلیر خوزستان که برای دفاع از حرم حضرت زینب کبری (س) و حضرت رقیه خاتون (س) عازم سوریه شده بود و در روز یکشنبه 29 آذر ماه سال 1394 همزمان با هشتم ربیع‌الاول سال 1437 هجری قمری سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) در استان حلب سوریه به شهادت رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها