معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: شاهد آسمانی صاف تا نیمه‌ابری تا اوایل هفته آینده در مازندران هستیم.
کد خبر: ۸۹۶۱۵۷۲
|
۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، احمد اسدی در گفت‌وگویی اظهار کرد: با توجه به نقشه‌های هواشناسی شب گذشته شاهد بارش پراکنده در آسمان مازندران بودیم که در این مدت بیشترین بارش باران از کیاسر با 6 میلی‌متر و بیشتر بارش برف نیز با ارتفاع دو سانتی‌متر از کیاسر گزارش شده است.

وی بیان کرد: بیشینه دما طی 24 ساعت گذشته مربوط به ساری و قائم‌شهر با 17 درجه و کمینه دما از بلده با 6 درجه سانتی‌گراد زیر صفر گزارش شده است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران تصریح کرد: براساس نقشه‌های هواشناسی تا اوایل هفته آینده جریانات شمالی سطح زمین را روی آسمان مازندران داریم که شاهد آسمانی صاف تا نیمه‌ابری خواهیم بود.

این مسؤول ادامه داد: انتظار داریم روزهای پنج‌شنبه هفته جاری و شنبه هفته آینده شاهد بارش‌های پراکنده در آسمان مازندران باشیم که مقدار آن زیاد پیش‌بینی نمی‌شود.

اسدی درباره وضعیت دمای هوای مازندران طی این مدت، اضافه کرد: از لحاظ دمایی تغییرات دمایی چندانی نداریم که فرصت خوبی است تا باغداران نسبت به برداشت محصول مرکبات اقدام کنند.

وی یادآور شد: با توجه به تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‎‌های پیش‌یابی هواشناسی، روزهای یک‌شنبه و دوشنبه هفته آینده آسمان استان به‌صورت صاف تا نیمه‌ابری پیش‌بینی می‌شود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران در پایان گفت: دریای مازندران به‌صورت نسبتاً مواج پیش‌بینی می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها