بهداد سلیمی مرد پولادین ورزش ایران در میان استقبال گرم مردم قائم‌شهر به زادگاهش بازگشت.
کد خبر: ۸۹۶۱۵۷۶
|
۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مرد پولادین ورزش ایران در میان استقبال گرم مردم این شهرستان به زادگاهش بازگشت.

بعد از ظهر امروز مراسم استقبال از بهداد سلیمی٬ قویترین مرد جهان در سال‌های اخیر با حضور مشتاقان این ورزشکار در سالن تختی شهرستان قائم‌شهر برگزار شد.

گرچه بهداد نتوانست در مسابقات جهانی امسال مدال خوش‌رنگ طلایش را تکرار کند و دوباره گرفتار ناداوری‌های هیأت ژوری شد ولی مردم فهیم و ورزش‌دوست قائم‌شهر مانند همیشه از این ورزشکار باغیرت شهرشان استقبال کردند.


داور بین‌المللی وزنه‌برداری در آئین استقبال از بهداد سلیمی که در سالن تختی شهرستان قائم‌شهر برگزار شد با بیان اینکه قبل از شروع مسابقه بهداد به مجموعه آزادی رفتم و از نزدیک شاهد تمرینات وی بودم، اظهار کرد: از بهداد پرسیدم وضعیت چطور است و او خود را مهیای انجام مسابقه دانست چراکه به تازگی از بند مصدومیت هم رهایی یافته بود.

عسگر حبیب‌زاده افزود: وقتی بهداد روی تخته رفت و وزنه را بالای سر برد بلافاصله در دلم به او احسنت گفتم و از رأی هیأت ژوری متعجب شدم.

وی تصریح کرد: بدون اینکه تعصبی به قائم‌شهری بودنم داشته باشم معتقدم هیأت ژوری با ناداوری رأی داوران را برگرداند و بهداد نتوانست به حقش برسد.

عضو سابق کمیته داوران ایران با بیان اینکه بهداد جوانی با انگیزه است و وزنه‌هایی که انتخاب می‌کند با برنامه‌ریزی است، افزود: بهداد یک هنرمند پهلوان است و همچنان بهداد سلیمی باقی خواهد ماند.

حبیب‌زاده گفت: ورزش وزنه‌برداری پول ساز نیست و نمی‌تواند درآمدزایی کند بنابراین از مسؤولان می‌خواهم به این افراد توجه بیشتری شود.


فرماندار قائم‌شهر نیز در ادامه این مراسم با بیان اینکه اتفاقات و بداخلاقی‌ها در میادین ورزشی متداول است و سابقه کمی ندارد، اظهار کرد: این ناداوری‌ها خللی در اراده و عزم آهنین بهداد ما وارد نمی‌کند.

مهدی محمدی افزود: امیدواریم شاهد روزی باشیم که بی‌مروتی‌ها در جامعه داوری کم‌رنگ‌تر شود و برخی از داوران ارزش این کار را نفروشند و به سوگندی که خوردند متعهد باقی بمانند.

وی تصریح کرد: تعهد اخلاقی و عدالت باید سرلوحه کار داوران قرار گیرد تا حقی از ورزشکارانی که سال‌ها زحمت می‌کشند ضایع نشود.

فرماندار قائم‌شهر گفت: همه ورزشکاران باید از معرفت و جوانمردی پهلوان بهداد سلیمی درس بیاموزند و مدال‌آوری و قهرمانی در قائم‌شهر تداوم داشته باشد.


پهلوان وزنه‌برداری ایران و جهان در حاشیه این مراسم با بیان اینکه همه سعی و تلاش خود را به‌کار گرفتم تا برای کشور و شهرم افتخارآفرینی کنم، اظهار کرد: باز هم ناداوری و هیأت ژوری اجازه نداد من به حقم برسم.

بهداد سلیمی افزود: خوشحالم که تیم ملی وزنه‌برداری توانست عنوان قهرمانی جهان را کسب کند ولی اتفاقی که در المپیک برایم افتاد در آمریکا هم تکرار شد و ما نتوانستیم از حق خودمان دفاع کنیم.

وی تصریح کرد: امیدوارم وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک تمهیداتی را بی‌اندیشد تا دیگر این اتفاقات رخ ندهد و از ورزشکار حمایت شود.

این قهرمان وزنه‌برداری با بیان اینکه برای ادامه ورزشم باید تصمیم‌بگیرم، اظهار کرد: هر تصمیمی که اتخاذ کنم حتما خدمت مردم اعلام خواهد کرد.

وی در پایان گفت: آرزویم این است که تیم فوتبال نساجی مازندران امسال بتواند بازی‌های خوبی ارائه دهد و به لیگ‌برتر صعود کند.

بهداد سلیمی در مسابقات جهانی آناهیم آمریکا، ابتدا وزنه 241 کیلوگرم را مهار کرد ولی هیأت ژوری آن را مردود اعلام کردند تا بهداد در دومین تلاش خود به درستی این وزنه را بالای سر ببرد و در ادامه و در سومین حرکت خود موفق به مهار وزنه 252 کیلوگرم شد ولی باز هم هیأت ژوری وزنه بهداد را مردود اعلام کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها