۱۱۷ نقطه حادثه‌خیز در لرستان وجود دارد

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: در کل استان ۱۱۷ نقطه حادثه‌خیز وجود دارد و برنامه راهداری حذف نقاط حادثه‌خیز است.
کد خبر: ۸۹۶۱۵۸۳
|
۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۸

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان؛ صبح امروز جلسه بررسی مسائل و مشکلات حوزه راه‌های ارتباطی با حضور مهندس شرفی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و هیئت همراه، بخشداران و مسئولین ادارات راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و راه و شهرسازی و به ریاست جعفرطولابی فرماندار در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

جعفرطولابی فرماندار دلفان در این جلسه فرماندار ضمن خیرمقدم طی سخنانی مطالبی را در خصوص مسائل و مشکلات حوزه راه‌های ارتباطی بیان نمود.

وی با اشاره به گستردگی حوزه جغرافیایی و پراکندگی محورهای مواصلاتی، برف‌گیر و صعب‌العبور بودن و وجود نقاط حادثه‌خیز خواستار توجه ویژه به تقویت امکانات و تجهیزات راهداری شد.

طولابی تصریح کرد: در حال حاضر بیش از ۴۰۰ کیلومتر از راه‌های روستایی دلفان مالرو و شوسه و ۶۰۰ کیلومتر مابقی نیز از روکش آسفالت مناسبی برخوردار نیستند.
فرماندار به وجود سه محور مواصلاتی پرتردد نورآباد به شهرستان‌های خرم‌آباد، کرمانشاه و نهاوند اشاره کرد و اظهار داشت: که این شرایط جغرافیایی، توجه بیشتر مسئولان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای را می‌طلبد فرماندار ضرورت ایجاد پایانه مسافربری در مسیر کرمانشاه، اجرای روکش راه‌های روستایی، ایمن‌سازی محور امامزاده ابراهیم «بابای بزرگ»، بهسازی و ایمن‌سازی راه‌های روستایی بخش‌های کاکاوند و میربگ، ضرورت به‌روزرسانی ماشین‌آلات راهداری؛ تجهیز راهدارخانه‌های گاماسیاب و گشور و افزایش اکیپ‌های راهداری در بحث برف‌روبی، ترمیم و بازسازی ابنیه فنی، تأمین روشنایی محور نورآباد- کرمانشاه، و نورآباد نهاوند در گردنه گاماسیاب و استقرار اکیپ راهداری در دهستان میربگ جنوبی، خط‌کشی، نصب علائم ایمنی و راهنمایی و رانندگی، ضرورت احداث پاسگاه پلیس‌راه در شهرستان را به‌عنوان مطالبات در حوزه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای عنوان کرد.

 در ادامه جلسه مهندس شرفی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اظهار داشت: در کل استان ۱۱۷ نقطه حادثه‌خیز وجود دارد و برنامه راهداری حذف نقاط حادثه‌خیز است.

وی همچنین خواستار نصب علاءم هشداردهنده و آشکارکننده با همکاری اداره جهاد کشاورزی روی تراکتور و ادوات کشاورزی گردید.

 مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای همچنین جهت پیگیری مسائل و مشکلات حوزه راه‌های ارتباطی قول مساعد دادند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار