فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) گفت: امروز به واقعیت دیده می شود شعار راه قدس از کربلا میگذرد به واقعیت تبدیل شده و مسیر آزادی قدس شریف از کربلا آغاز شده است.
کد خبر: ۸۹۶۱۵۹۶
|
۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۹

مسیر آزادی قدس از کربلا آغاز شده است/ نوای یاحسین اردبیلی ها مایه عزت و افتخار مقابل دشمنان 

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سردار رحیم نوعی‌اقدم شامگاه امروز در آئین اختتامیه سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در مجتمع فرهنگی ولایت اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر آمریکا به هیچ یک از خواسته‌های خود در خاورمیانه دست نیافته است و تمامی نقشه‌ها و توطئه‌های این کشور به یاس و ناامیدی تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه آمریکا نقشه‌های مختلفی برای تضعیف کشورهای مسلمان به ویژه سوریه و عراق داشت، افزود: با هوشیاری ملت مسلمان و رزمندگان تمامی ترفندها و نقشه‌های شوم دشمنان به یاس و ناامیدی تبدیل شده است.

فرمانده دوران هشت سال دفاع مقدس با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس بیان کرد: ما هر چه داریم به برکت خون شهدای والامقام بوده و در سایه خون شهدا به پیشرفت‌های همه‌جانبه دست یافته‌ایم.

نوعی‌اقدم گفت: دشمنان و استکبار جهانی با ترفندهای مختلف در صدد تضعیف فرهنگ ایثار و شهادت هستند که بصیرت ملت تمامی این ترفندها را خنثی‌سازی کرده است.

وی تصریح کرد: امروز مراسمی که در جشنواره رسانه‌ای ابوذر برگزار شده ‌خود ارزش نهادن به آرمان‌ها و ارزش‌های دفاع مقدس است و از بانیان جشنواره کمال تشکر را داریم.

فرمانده دوران دفاع مقدس اظهار کرد: خانواده‌های شهدای والامقام بزرگترین سرمایه برای ملت ایران هستند و ما قدردان خون شهدای والامقام و خانواده‌های شهدا هستیم و باید فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ترویج شود.

نوعی‌اقدم پیروزی بزرگ مسلمانان و شکست داعش را بسیار مهم دانست و افزود: با تلاش رزمندگان عراق از داعش پاکسازی شد که این امر افتخار بسیار بزرگی است.

ارسال نظرات