خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت پتروشیمی تبریز در مراسم افتتاح و کلنگ زنی از طرح های این شرکت، گفت: 136 هزار تن از محصولات این شرکت به ارزش 140 میلیون دلار در هشت ماهه امسال به 33 کشور مختلف آسیایی و اروپایی صادر شده است.
کد خبر: ۸۹۶۱۵۹۷
|
۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی پتروشیمی تبریز، سیاوش درفشی  با یادآوری اینکه در مدت مشابه سال گذشته 111 هزار تن از محصولات این شرکت به خارج از کشور صادر شده بود افزود: افزایش 300 هزار تنی ظرفیت اسمی مجتمع پتروشیمی تبریز در عرض سه سال آینده از اهداف پیش بینی شده این شرکت است.
درفشی گفت: برای رسیدن به این هدف انتقال اتیلن غرب از طریق خط لوله 10 اینچ میاندوآب به تبریز، احداث واحد جدید پلیمری با استفاده از افزایش ظرفیت ورودی مجتمع از طریق خط لوله، توسعه زیر ساخت های انبارش و ذخیره سازی خوراک و بروز رسانی سیستم های کنترلی تولید DCS با هدف استمرار تولید از برنامه های در دست اجراست.
وی یادآور شد: شرکت پتروشیمی تبریز بر اساس این دیدگاه که حفاظت از محیط زیست یک وظیفه همگانی است اقدام و در این راستا برنامه های خود را در قالب سه فرآیند مدیریت جنبه ها و آثار زیست محیطی، مدیریت پسماندها و مدیریت پایش و اندازه گیری آلاینده های زیست محیطی دنبال می کند.

ارسال نظرات