سید ساجد یعقوبی
رئیس هیئت داوران جشنواره رسانه‌ای ابوذر اردبیل:
رئیس هیئت داوران سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر اردبیل گفت: یک هزار اثر به سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در اردبیل ارائه شد که این آثار مورد داوری قرار گرفته و آثار برتر مورد تجلیل قرار گرفت.
کد خبر: ۸۹۶۱۵۹۸
|
۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۳

یک هزار اثر به سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در اردبیل ارسال شده بود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، دبیر برگزاری سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر نیز گفت: یک هزار اثر در بخش‌های مختلف به جشنواره ابوذر ارسال شده و مورد داوری قرار گرفت.

‌شهرام محمدی ‌اظهار داشت: یک هزار اثر به سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در اردبیل ارائه شد که این آثار مورد داوری قرار گرفته و آثار برتر مورد تجلیل قرار گرفت.

وی با بیان اینکه از آثار ارائه شده به سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر 759 اثر قابل داوری بود، گفت: بعد از داوری آثار برتر معرفی شد که در قالب این جشنواره از صاحبان آثار منتخب در جشنواره تجلیل شد.

رئیس هیئت داوران سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر بیان کرد: در صدد هستیم اتحادیه رسانه‌های قفقاز در اردبیل را راه‌اندازی کنیم که این امر نیازمند همت و مشارکت مسئولان است که می‌تواند تاثیرات مثبت داشته باشد.

محمدی افزود: سال آینده نیز همچنان برنامه‌ریزی شده که جشنواره ابوذر به صورت منطقه‌ای برگزار شود که در این زمینه برنامه‌ریزی شده تا این جشنواره به صورت باشکوه‌تر و منظم‌تر از سال‌های گذشته برگزار شد.

دبیر برگزاری سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر تصریح کرد: ترویج فرهنگ مقاومت و ایثار و شهادت رسالت خطیر بر دوش خبرنگاران و اصحاب رسانه بوده که باید در این زمینه تلاش و جدیت لازم را داشته باشند.

‌در این مراسم از سردار نوعی‌اقدم فرمانده دوران دفاع مقدس و خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار