معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی خبر داد؛
معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از برگزاری چهارمین جشنواره بین‌المللی کارتون رسانه‌های دیجیتالی در سال ٩٧ در تبریز خبر داد.
کد خبر: ۸۹۶۱۵۹۹
|
۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، علی محرمی گفت: این جشنواره با هدف آسیب‌شناسی و بیان هنرمندان سبک زندگی دیجیتال، بررسی آسیب‌های دنیای دیجیتال و راهکارهای مقابله با آن و نگاه هنرمندان به مقوله رسانه های دیجیتال در جهت الگوسازی و ایجاد فرهنگ عمومی برگزار می‌شود.

وی، موضوعات جشنواره را شامل اینترنت، شبکه های اجتماعی، بازی و سرگرمی دیجیتال،‌ تلفن همراه، رایانه(سخت افزار،نرم افزار)، سبک زندگی دیجیتال، اشتراک گذاری محتوا، کودکان و نوجوانان آنلاین و حریم خصوصی عنوان کرد.

معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، افزود: جشنواره یاد شده توسط انجمن کارتونیست های تبریز با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی و مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

محرمی بیان کرد: این جشنواره در دو بخش بالای ١٨ سال و زیر ١٨ سال برگزار می‌شود و شرکت برای همه هنرمندان از سراسر جهان آزاد می باشد و هر هنرمند می‌تواند حداکثر پنج اثر را تا بیستم فروردین ١٣٩٧ به دبیرخانه جشنواره واقع در تبریز، باغ گلستان،‌روبروی هنرستان وحدت، خانه هنر تبریز، موزه کاریکاتور ارسال نموه و یا از طریق پست الکترونیکی با آدرسinfo@tabrizcartoons.com اقدام نماید.

بر اساس این گزارش جشنواره یاد شده بیستم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و نمایشگاه آثار منتخب نیز پانزده تا بیست و یکم اردیبهشت ماه در خانه فرهنگ تبریز برپا خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها