خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه خوسف:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه خوسف گفت: علم موجب پیشرفت و کمال افراد جامعه می شود.اما همین دانش به تنهایی نمی تواند موجبات رشد و تعالی فرد را فراهم کند علم که به همراه تقوا و تعهد باشد می تواند باعث پیشرفت و سعادت افراد شود.
کد خبر: ۸۹۶۱۶۱۱
|
۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه خوسف حجت الاسلام و المسلمین مهدی الوانی در جمع بسیجیان دانش آموز حوزه شهید فنودی ناحیه مقاومت بسیج خوسف اظهار داشت:علم و معرفت برای فرد بزرگی و کمال می آورد.

وی ادامه داد: قرآن کریم رفعت و بزرگی را از آن مومنان و دانشمندان می داند و حضرت علی (علیه السلام) می فرمایند: العلمُ السلطان، علم موجب پیشرفت و کمال افراد جامعه می شود.اما همین دانش به تنهای نمی تواند موجبات رشد و تعالی فرد را فراهم کند علم که به همراه تقوا و تعهد که باشد می تواند باعث پیشرفت و سعادت افراد شود.

 

وی عنوان داشت: علم به تنهایی همان طور که مفید است می تواند مضر باشد و موجبات گمراهی و تباهی باشد علمی که در قلب فرد صالح نباشد و فرد عالم در معرض هوا های نفسانی باشد و از آنان پیروی کند نه تنها می تواند موجب گمراهی فرد باشد بلکه می تواند زندگی باقی افراد جامعه را هم تباه کند و نابود سازد.

 

وی در پایان اظهار داشت:شما بسیجیان صالح باید سعی و تلاش خود را در جهت علم آموزی بسیار بیشتر از بقیه افراد جامعه قرار دهید تا علمی که در اختیار شما قرار می گیرد مورد استفاده عموم مردم و خیر و نیکی آن به افراد جامعه برسد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها