مسئول اداره سازمان تبلیغات اسلامی اشکذر:

تصمیم اخیر امریکا بر ریشه کنی اسرائیل کمک خواهد کرد

حجت اسلام پورقیومی:تصمیم اخیر آمریکا به اتّحاد مسلمانان جهان وتصمیم قاطع آن‌ها مبنی برریشه کنی اسرائیل کمک خواهد کرد.
کد خبر: ۸۹۶۱۶۱۴
|
۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر:"حجت اسلام پورقیومی" مسئول اداره سازمان تبلیغات اسلامی اشکذر در پی تصمیم رئیس جمهور آمریکا مبنی بر انتقال سفارت این کشور به قدس و نیز به رسمیت شناختن این شهر مقدس به عنوان پایتخت رژیم اشغالی گفت: بدون تردید همه‌ی آزادیخواهان جهان می‌دانند که رژیم جعلی اسرائیل سال هاست که از طریق زور وظلم و با حمایت‌های دولتمردان آمریکا به اشغال فلسطین پرداخته و هر روز موجب مشکلات جدید و جنایات شدید علیه مردم مطلوم فلسطین شده است.
مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اشکذر افزود: اسرائیل جیره خوار آمریکاست و سردمداران آمریکا نیز تفکر صهیونیستی خود را همواره به اثبات رسانده اند و پست‌های کلیدی این کشور نیز دردست اسرائیلی هاست لذا طبیعی است که دولت آمریکا به حمایت همه جانبه از این رژیم غاصب بپردازد.
پورقیومی تاکید کرد: باتوجه فرمایشات مکرر حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری باید تمام مسلمین از خواب غفلت بیدار شده و همگی با اتحاد کامل به مبارزه با این ظالمین بچزدازند وبدون شک در صورت وحدت همه مسلمین نه تنها قبله اول مسلمین از دست اشغالگران آزاد می‌شود بلکه جرثومه ظلم وفساد نیز از ریشه قطع می‌شود. مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرسان اشکذر تاکید کرد مسلمانان باید در مقابل نقشه‌های دشمنان اسلام هوشیار باشند و براساس مبانی دینی از اصول و ارزش‌های خود کوتاه نیایند.
ارسال نظرات