در دیدار با خانواده جانباختگان راهیان نور دانش آموزی مطرح شد؛
معاون اجرایی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز به همراه امام جمعه و مسئولین شهرستان نظرآباد با خانواده جانباختگان اردوی راهیان نور دانش آموزی دیدار کردند.
کد خبر: ۸۹۶۱۶۸۳
|
۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، معاون اجرایی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز به همراه امام جمعه و مسئولین شهرستان نظرآباد با خانواده جانباختگان اردوی راهیان نور دانش آموزی دیدار کردند.

در این دیدار  اعضای خانواده جان باختگان اظهار داشتند :دشمن غلط میکند بخواهد به نظام و ارکان نظام حرفی بزند و مقصر این حادثه بداند.ما به همراه خانواده خویش رهرو شهدا، امام شهدا و رهبرعزیزمان هستیم.

پدر جانباخته سکینه بیات گفت: خدا را شکر میکنیم که دخترما دوستدار و در راه شهدا بود و کار میکرد و سرانجام در این راه جان خود را از دست داد.

وی در ادامه گفت :درد از دست دادن فرزند سنگین است ولی خوشا به سعادتشان که در راه شهدا قدم برداشتند و در این راه جان خود را از دست دادند.

معاون اجرایی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز نیز در این دیدار به خانواده زائران جان‌باخته این حادثه با بیان اینکه این عزیزان در راه زیارت شهدا جان خود را از دست داده‌اند تصریح کرد: قطعا خداوند در قیامت اجر این عزیزان را خواهد داد و نزد پروردگار ماجور خواهند بود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها