خبرهای داغ:
استاندار قزوین تاکید کرد:

لزوم مساعدت همه دستگاه ها برای ریشه کنی بی سوادی

استاندار قزوین بیان کرد: دستگاه هایی که در بحث سوادآموزی فعال هستند باید در این امر به یاری آموزش و پرورش بشتابند.
کد خبر: ۸۹۶۱۶۹۰
|
۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰

 

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین جلسه شوراهای آموزش و پرورش، در سالن جلسات استانداری و با حضور عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین٬ سالار قاسمی مدیر کل اداره آموزش و پرورش استان قزوین٬ صفری سرپرست شهرداری٬ حکمت اله داودی رییس شورای شهر و معاونت ها و‌ مدیران نواحی آموزش و پرورش برگزار شد.
در این جلسه سه دستور کار شامل نحوه استقرار دانش آموزان متوسطه دوره دوم(پایه دوازدهم)٬ پیگیری مشکلات اردوگاه یانس آباد و اردوگاه شهید رجایی در ضیاآباد و شورای پشتیبانی نهضت سواد آموزی استان مورد بررسی قرار گرفت.
زاهدی در خصوص استقرار پایه دوازدهم بیان کرد: این موضوع باید بدون تنش و مشکل حل شود تا دانش آموزان در فضایی آرام و استاندارد به امر تحصیل مشغول شوند.
وی گفت: عمده تلاش ما در سال ۹۶ افزایش توان برای بهبود وضعیت مدارس در بحث ساخت و تجهیز می باشد و بر همین اساس باید از ظرفیت سالن ها به طور کامل استفاده کرد.
استاندار قزوین در بحث اردوگاه های دانش آموزی اظهار کرد: با توجه به پیشرفت کار و وجود مشکلات باقیمانده از ادارات و سازمان های ذیربط خواست تا در پیشبرد امور باقیمانده با آموزش و پرورش همکاری و تعامل داشته باشند.
زاهدی عنوان کرد: با توجه به پتانسیل قزوین در امر گردشگری وجود اردوگاه های دانش آموزی می تواند کمک شایانی به امر گردشگری استان کرده و ایجاد اشتغال نماید.
وی با اشاره به رتبه استان قزوین در بحث سواد آموزی عنوان کرد: قزوین جزو استان های اول در بحث ریشه کنی بی سوادی است و چون این امر بسیار مهم است لذا آموزش و پرورش به تنهایی نمی تواند پیگیر این امر باشد.
استاندار قزوین افزود: بر همین اساس دستگاه هایی که در بحث سوادآموزی فعال هستند باید در این امر به یاری آموزش و پرورش بشتابند و مصوب شد تا جلسه ای با حضور مسوولان نهضت سواد آموزی و ادارات و سازمان ها از سوی شورای پشتیبانی برای بررسی راهکارهای بهتر ریشه کنی بی سوادی تشکیل شود.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار