خبرهای داغ:

درخشش ورزشکاران بسیجی کرمانشاهی در مسابقات پارآسیایی جوانان با کسب یک طلا و 2 نقره

رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولان استان کرمانشاه از درخشش ورزشکاران بسیجی کرمانشاهی شرکت کننده در رقابت های پارآسیایی جوانان با کسب یک مدال طلا و 2 نقره دیگر خبر داد.
کد خبر: ۸۹۶۱۷۴۴
|
۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸

عزت الله پرنیان در گفتگوبا خبرگزاری بسیج از کرمانشاه،  اظهار داشت: محمدطاها بیگ رضایی و اشکان چراغی در دو و میدانی به ترتیب طلا و نقره و فرزین نوری هم در وزنه برداری نقره گرفتند.

 

وی ادامه داد: در آخرین روز مسابقات و در رشته دو و میدانی ماده پرتاب دیسک کلاس F35 زیر 18 سال، بیگ رضایی با حریفان خود رقابت کرد و توانست رکورد 31 متر و 26 سانتی متر مقام قهرمانی را کسب کند.

 

پرنیان افزود: همچنین در ماده پرتاب دیسک کلاس F35 زیر ۲۰ سال نیز اشکان چراغی دیگر ورزشکار کرمانشاهی با پرتابی به طول 32 متر و 9 سانتی متر موفق به کسب مدال نقره شد.

 

رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولان کرمانشاه همچنین با اشاره به رقابت های وزنه برداری نیز گفت: فرزین نوری آخرین نماینده ایران بود که توانست با بلند کردن وزنه 99 کیلوگرمی مدال نقره را کسب کند.

 

وی در پایان گفت: علیرضا ایزدی دیگر ورزشکار کرمانشاهی حاضر در مسابقات بود که توانست در دسته 49 کیلوگرم مسابقات وزنه برداری با ثبت رکورد 132 کیلوگرم مدال طلا را کسب کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار