مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد در اجلاس استانی نماز که با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد و دیگر مسئولان استان برگزار شد مورد تقدیر ویژه استاندار یزد قرار گرفت.
کد خبر: ۸۹۶۱۷۵۳
|
۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶

به گزارش  بسیج کارگری کشور خبرگزاری بسیج، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد در اجلاس استانی نماز که با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد و دیگر مسئولان استان برگزار شد مورد تقدیر ویژه استاندار یزد قرار گرفت.

«محمدحسین ریاحی» در این اجلاس استانی، عنوان «تقدیر ویژه» را در زمینه برگزاری فریضه اقامه نماز و توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز جماعت در دستگاه تحت مسئولیت خود کسب کرد.

متن این لوح سپاس به شرح زیر می باشد:

«جناب آقای محمدحسین ریاحی

مدیرکل محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد

سلام علیکم

با حمد خدای سبحان و با صلوات بر پیامبر ختمی مرتبت حضرت محمد مصطفی (ص)، نظر به اینکه برابر گزارش هیات ارزیابی ستاد اقامه نماز استان، جنابعالی در سال 95 در برگزاری فریضه مقدس اقامه نماز خصوصا در توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز جماعت در دستگاه تحت مسئولیت خود صمیمانه همکاری نموده و موفق به کسب عنوان «تقدیر ویژه» شده اید، از زحمات شما قدردانی و سپاسگزاری می نمایم.

امید است با الطاف بیکران حضرت حق در همه مراحل عمر و در هر زمان و مکان این توفیق همراهتان باشد تا بیش از پیش در تمهید، ترویج و اقامه اولین واجب بعد از بعثت یعنی فریضه نماز موفق و سربلند باشید و پیوسته مشمول دعای حضرت ابراهیم (ع) "رب اجعلنی مقیمی الصلوه و من ذریتی ربنا و تقبل دعاء" قرار گیرید.

 

ارسال نظرات