خبرهای داغ:
بزرگترین بازارچه صنایع دستی استان خراسان جنوبی در کنار جاده ترانزیتی خضری دشت بیاض کلنگ زنی شد.
کد خبر: ۸۹۶۱۷۵۵
|
۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، بزرگترین بازارچه صنایع دستی استان خرسان جنوبی امروز با حضور استاندار خراسان جنوبی،مسئولان استانی،شهرستانی ومحلی  در کنار جاده ترانزیتی خضری دشت بیاض کلنگ زنی شد.

ابتدااستاندار در حظه ورود مورد استقبال گردم مردم خضری دشت بیاض وخوش آمد گویی دانش آموزان مدرسه دبستان بنت الهدی خضری دشت بیاض  قرار گرفت.

در این مراسم استاندار خراسان جنوبی در جمع مردم خضری دشت بیاض  با بیان اینکه بازارچه صنایع دستی استان خراسان جنوبی در کنار جاده ترانزیتی پیشانی استان خراسان جنوبی(خضری دشت بیاض)کلنگ زنی میشود گفت: بزرگترین مرکز دائمی فروشگاهی و نمایشگاهی صنایع‌دستی در خضری دشت‌بیاض احداث می‌شود که منابع ساخت این نمایشگاه خوشبختانه صددرصد تامین است که  در مبادی ورودی و خروجی استان خراسان جنوبی  به خاطر ورود چندین میلیون زائر مشهد مقدس که از استان عبور می کنند مراکزی که بیانگر توانمندی های صنایع دستی استان باشد، فراهم شود.

"مروج الشریعه" گفت: در این زمینه 2 مرکز در خضری دشت بیاض و طبس به عنوان 2 محل ورودی و خروجی در نظر گرفته شد که امید است یکی از بهترین سایت های عرضه فروشگاهی و نمایشگاهی محصولات صنایع دستی استان در این مکان ها معرفی شود.

وی گفت: این بازارچه در یک ونیم هکتارزمین  با اعتبار 400میلیون تومان با 20غرفه در کنار جاده ترانزیتی آغاز میشود که امیدواریم بتوانیم با کمک مردم و مسئولین بتوانیم به توسعه شهر،اشتغال پایدار کمک کنیم .

وی نیز با بیان اینکه جاده ترانزیتی فقط  نباید مختص رفت وآمد باشد بلکه میتوان با مدیریت خوب وایجاد اشتغال کار کرد وبه سمت وسویی وروش های با برنامه ریزی حرکت کرد تا شاهد توسعه باشیم افزود: شهردار خضری دشت بیاض هفته آینده برای این اعتبار وموافقت اصولی کار خود را آغاز خواهدکرد .

وی برای میدا ن ورودی این شهر،طرح تفضیلی ،قول پیگیری داد.

"گلچین"بخشدار نیم بلوک هم با بیان اینکه از جاده ترانزیتی صرفا نباید به محل تردد نگاه کرد گفت: از این محل که روزانه بیش از سه هزار دستگاه سبک وسنگین تردد میکنند میتوان بهترین استفاده را برد

وی به مشکلات طرح تفضیلی شهر اشاره کرد گفت: میدان ورودی شهر تابحال 600میلیون تومان هزینه شده است وشهرداری نمیتواند خود به تنهایی کارراه به پایان برساند وخواستار کمک به این پروژه وادامه کار هستیم.

امام جمعه خضری دشت بیاض هم با تقدیر از مردم وحضور استاندار در پیشانی استان خراسان جنوبی گفت: درمانگاه خضری دشت بیاض تنها درمانگاه مرکز بخش نیم بلوک ا ست که اسم شبانه روزی را یدک میکشدچراکه بیماران زیادی به این درمانگاه مراجعه میکنند .

حجت الاسلام والمسلمین"یعقوبی"  افزود: خواستاریم تا توجه بیشتری به این درمانگاه شود.

در پایان مراسم کلنگ زنی به دستان استاندار ،امام جمعه خضری دشت بیاض ودیگر مسئولان زده شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها