گزارشی از همت بلند بسیج سازندگی برای اشتغالزایی جوانان

تلاش و توکل کلید موفقیت بسیجی کارآفرین شهرستان میرجاوه/اقتصادمقاومتی راهگشای معضل بیکاری در کشور

اقتصادمقاومتی از تاکیدات رهبر انقلاب و فرصتی طلایی برای توسعه اشتغال و تولید در کشور است و رهبر معظم انقلاب نیزبارها بر اجرای اقتصاد مقاومتی در مقابل نفوذ اقتصادی تاکید داشته اندزیرا ازاین طریق ملت ایران می تواند در هر شرایطی با تکیه بر توانایی های خود اقتصاد کشور را حتی در شرایط تحریم اداره کنند
کد خبر: ۸۹۶۱۷۵۹
|
۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از میرجاوه: روستا‌ها نقطه آغازین اقتصاد مقاومتی هستند، چرا که کالا‌های اساسی مردم در روستا‌ها و از این قشر زحمت کش جامعه تامین می‌شود و اگر ما بتوانیم اقتصاد مقاومتی را در روستا‌ها تحقق بخشیم تولیدات داخلی و اشتغالزایی در کشور افزایش می‌یابد.

حبیب الله ریگی میرجاوه یکی از اهالی دهستان لادیز است که توانسته با وام‌های اقتصادمقاومتی بسیج سازندگی شهرستان میرجاوه با پرورش گاو برای خود و اعضای خانواده اش اشتغالزایی کند.

وی در این باره می‌گوید: کار پرورش دام سنگین را با وام ۲۰ میلیون تومانی بسیج سازندگی سپاه میرجاوه آغاز کردم و توانستم برای خود و ۳ نفر دیگر اشتغالزایی کنم، اگرچه این کار سختی‌های خاص خود را دارد، اما با علاقه‌ای که به کار دامداری داشتم، توانستم در این کار موفق شوم.

این فعال عرصه اقتصادمقاومتی با بیان اینکه با پشتکار می‌توان به خواسته‌های خود رسید، ادامه داد: با تلاش و پشتکار خود و حمایت‌های بسیج سازندگی تاکنون در کارم موفق بوده ام و اکنون علاوه بر پرواربندی و فروش دام‌ها می‌توانم با فروش شیر آن‌ها امرار معاش کنم و این را مدیون بسیج سازندگی هستم.

ریگی با بیان اینکه جوانان روستایی می‌توانند از ظرفیت روستا برای اشتغالزایی استفاده کنند، تاکید کرد: جوانان باید با تلاش مضاعف و پشتکار فراوان، نه‌تنها گرداننده معیشت زندگی خود باشند، بلکه در جهت شکوفایی اقتصادی کشور نیز بکوشند چراکه جوانان آینده سازان این کشور هستند.
ارسال نظرات