فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک سرزمین «قدس» را پایگاه مقدس اسلام دانست و گفت: ما به عنوان پاسدار انقلاب اسلامی این سیاست‌های غیرانسانی را به چالش می‌کشیم، جهان اسلام، فلسطین را به عنوان نخستین قبله مسلمانان، متعلق به خود می‌داند و در دفاع از قدس شریف از هیچ اقدامی فروگذار نمی‌کند.
کد خبر: ۸۹۶۱۷۹۹
|
۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ پاسدار محمدرضا رضایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک در جمع بسیجیان حوزه مقاومت شهید هاشمی سنجانی با اشاره به اقدام اخیر ترامپ مبنی بر انتقال سفارتخانه آمریکا به «قدس» و رسمیت بخشیدن آن به عنوان پایتخت رژیم غاصب اسرائیل گفت: تصمیم آمریکا برای به رسمیت شناختن «قدس» به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی تندروی و خشونت را در خاورمیانه تقویت می کند.

وی با اشاره به اهداف این توطئه شوم استکبار جهانی گفت: این اقدام برای کمک به برنامه‌های رژیم صهیونیستی برای حذف حضور سیاسی و فرهنگی فلسطینیان از زندگی در کشور خودشان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک هدف رژیم صهیونیستی را تبعیض‌نژادی و پاکسازی قومی برشمرد و گفت: اقدامات کنونی این رژیم غاصب با تصمیم دونالد ترامپ بدتر از قبل خواهد شد.

پاسدار رضایی تصریح کرد: ما با اقدام اخیر ترامپ برای کمک به ارتش رژیم صهیوینستی برای تسخیر قدس و بی‌تفاوتی رئیس جمهور آمریکا به حقوق فلسطینیان، این اقدام نژادپرستانه دونالد ترامپ و نادیده گرفتن قوانین بین‌المللی توسط استکبار جهانی، مخالفت می کنیم.

وی افزود: ما به عنوان پاسدار انقلاب اسلامی این سیاست‌های غیرانسانی را به چالش می‌کشیم، جهان اسلام، فلسطین را به عنوان نخستین قبله مسلمانان، متعلق به خود می‌داند و در دفاع از قدس شریف از هیچ اقدامی فروگذار نمی‌کند، چراکه سرزمین قدس پایگاه مقدس اسلام است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات