مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه بندرعباس:
مسئول نمایندگی سپاه ناحیه بندرعباس گفت: شیعه و سنی باید باهم متحد باشند و وحدت آنها باعث نابودی دشمنان اسلام است.
کد خبر: ۸۹۶۱۸۰۴
|
۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان؛ حجت الاسلام درویشی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه  بندرعباس  ضمن تبریک هفته وحدت اشاره ای به سوره آل عمران نمود وگفت: سوره مبارکه آل عمران در خصوص اتحاد می فرماید یکی از نعمات الهی همین نعمت متحد بودن است .

 

درویشی با اشاره به آیه 103سوره آل عمران که می فرماید :نعمت خداوند خودتان را بیاد بیاورید که دشمنان هم بودید و خداوند بین قلبتان دوستی برقرار کرد و به برکت آن برادران یکدیگر شدید.

 

 وی درادامه اظهار داشت: در تاریخ ولادت پیامبر گرامی اسلام به روایت اهل سنت 12ربیع الاول و به روایت شیعه 17ربیع الاول به ولادت پیامبر گرامی اسلام معروف است به خاطر همین موضوع امام بزرگوارمان ابتکاری را به خرج دادند و این هفته را از 12 تا 17 ربیع الاول را به عنوان هفته وحدت در جمهوری اسلامی ایران نام گذاری کرده اند تا مردم به واسطه پیامبر گرامی اسلام همدلی و وحدت بیشتری داشته باشند.

 

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه بندرعباس با بیان اینکه وحدت باعث قدرت  مسلمین است  افزود : امام بزرگوار وحدت را موجب قدرت و تفرقه را موجب سستی می دانند به خاطر این که ما دارای یک دشمن مشترک هستیم که شیعه و چه سنی امروز یک دشمن مشترک دارند که آن امریکای جنایتکار است که ما باید متحد با یکدیگر در مقابل آنها مبارزه کنیم .  وحدت  شیعه و سنی در منطقه باعث  نابودی  داعش  شد.

 

 وی در ادامه  بیان داشت : مقام معظم رهبری که امروز حقیقتا به عنوان منادی وحدت در عصر حاضر هستند که می فرمایند مسلمانان به تدریج این اختلافات مذهبی و طائفه ای را کنار بگذارند و از بین ببرند . اگر پای تفرقه شد درخدمت دشمن خواهیم بود لذا انشالله تعالی همه ما نسبت به وحدت تلاش بکنیم و خدارا شکر در استان ما وحدت برقرار است و امیدواریم برادران شیعه و سنی در کنار هم دیگر زندگی خوب و سالمی داشته باشند و برای تحقق اهداف نظام و انقلاب انشالله تلاش کنند.

ارسال نظرات