فرمانده سپاه میناب از انتقال و توزیع 50دستگاه کانتینر اهدایی از هرمزگان برای استفاده مردم زلزله زده روستای زرده در منطقه دالاهو کرمانشاه خبرداد.
کد خبر: ۸۹۶۱۸۰۹
|
۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵

طالب احمدی نیا، فرمانده سپاه شهرستان میناب در گفتگو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری بسیج از میناب،به منطقه زلزله زده روستای زرده دالاهو کرمانشاه گفت: در طی استمرار کمک و خدمات رسانی به مردم زلزله زده روستای زرده بالا و پائین از توابع شهرستان دالاهو تعداد 40 کانتینر به همراه 2 کانکس از هرمزگان جهت استفاده مردم این منطقه قرار گرفت.

فرمانده سپاه میناب افزود: زیر سازی کانکس های روستا روستای زرده پایئن به اتمام رسیده و مرحله پایانی تکمیلی اسکان موقت روستاهای زده بالا طی یک روز آینده آغاز خواهد شد و طی دو تا سه روز آینده به مرحله بهره برداری می رسد.

احمدی نیا اظهار داشت: در کنار فعالیت گروه جهادی برای اسکان موقت مردم این منطقه یک اکیپ پزشکی در سطح روستاهای منطقه بصورت سیار فعالیت می کند و ویزیت رایگان و توزیع دارو به عموم مردم منطقه در حال انجام است.

وی اذعان داشت: در راستای محرومیت زدایی و خدمت به مردم زلزله زده کرمانشاه بازدید از منازل زلزله زدگان و بررسی آنها در دستور کار قرار گرفت و طی یک روز آینده تداوم خواده داشت.

فرمانده سپاه میناب گفت: کانتیرهای اهدایی توسط کارکنان مجتمع بندری شهید رجایی هرمزگان به این منطقه انجام شده و کار هماهنگی، دریافت و توزیع آنها به نحو احسن انجام شده است.

 

ارسال نظرات