مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان :
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: در بعد مسائل داخلی هرگاه مسئولین حول محور ولایت حرکت کرده‌اند توانسته‌اند به موفقیت‌هایی دست پیدا کنند.
کد خبر: ۸۹۶۱۸۱۰
|
۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مدر جمع کارکنان سپاه ناحیه شهرستان الشتر اظهار داشت: به لطف خداوند متعال جمهوری اسلامی در همۀ ابعاد سیاسی و نظامی موفقیت‌های چشمگیری کسب کرده است.
 
وی افزود: در ابعاد نظامی، شکست داعش در حقیقت یکی از الطاف الهی محسوب می‌شود زیرا در صورت عدم موفقیت در جبهه مقاومت قبل از اینکه آمریکا گزینه نظامی خود را که مدت‌هاست کنار گذاشته است مجدد رو کند و بحث نظامی زنده شود اما با این پیروزی بزرگ فرزندان ولایت برای همیشه به آمریکا گوش زد شد که در صورت اعمال هرگونه گزینۀ نظامی با پاسخ سخت جمهوری اسلامی مواجه خواهد شد.
 

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان عنوان کرد : ازجمله اشتباهات بزرگ دولت مستکبر آمریکا اعلام پایتختی قدس شریف برای رژیم صهیونیستی است که سبب شد انتفاضه دیگری که قطعاً با جمهوری اسلامی همدل و همراه است علیه رژیم غاصب صهیونیستی راه بیفتد.
 
 

جلیلیان، ضمن غافل نشدن از قضیه یمن  خاطر نشان کرد:  قضیه یمن هم نعمت دیگری است نباید از آن غافل شد زیرابه برکت حماقت دشمنان جمهوری اسلامی مثل آل سعود اکثریت قریب به‌اتفاق خیلی‌ها موضع مناسب با جمهوری اسلامی دارند و معتقدند باید در مسائل به جمهوری اسلامی اقتدا کرد.
 
 

وی گفت: همگان باید به این نکته توجه داشته باشیم تنها راه مقابله با دشمن هم از بعد سیاسی، هم اقتصادی اتحاد بر محوریت اطاعت از فرمان‌ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) است و این واقعیتی است که چهار دهه انقلاب اسلامی را توانسته‌اند عزت بخشیده و در برابر تهدیدات دشمن مصون سازد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات