خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) بوئین زهرا:

شهداء راه استقامت و پایداری را به ما نشان دادند

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) بوئین زهرا گفت: شهداء راه استقامت و پایداری را به ما نشان دادند و ثابت کردند که اگر در برابر دشمن مقاومت کنیم پیروزی نهایی ازآن ما خواهد بود.
کد خبر: ۸۹۶۱۸۱۵
|
۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، محمد علی ملک محمدی فرمانده سپاه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا در جمع دانش آموزان اعزامی به راهیان نور در یادمان طلائیه با بیان اینکه از زمان صدر اسلام تاکنون هر کجا که حق بوده است باطل هم بوده است گفت: در تمام دوران طول تاریخ حق بر باطل غلبه داشته است و همین امر باعث نابودی باطل می گردد.
وی با اشاره به رشادت ها و ایثارگری های شهدای 8 سال دفاع مقدس افزود: آن روز شهداء وظیفه داشتند که در برابر استکبار بایستند و به خوبی این وظیفه را انجام دادند و امروز شما هم وظیفه دارید و باید با خوب درس خواندن خود همین وظیفه را به انجام برسانید.
ملک محمدی ادامه داد: شهداء راه استقامت و پایداری را به ما نشان دادند و ثابت کردند که اگر در برابر دشمن مقاومت کنیم پیروزی نهایی ازآن ما خواهد بود.
فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) بوئین زهرا در پایان به دانش رآموزان توصیه کرد:شماها باید سفیرانی باشید که شجاعت ها و ایثارگری های شهدا را به همکلاسی ها و خانواده های خود انتقال دهید و خود ادامه دهنده راه شهدا باشید.
2001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار