امام‌جمعه تربت‌جام در جمع معتمدین پیروان ولایت:

حضور داعش پس از شکست، در افغانستان و تاجیکستان حتمی است

امام‌جمعه تربت‌جام با اشاره به حتمی بودن حضور داعش در افغانستان و تاجیکستان پس از شکست در عراق و سوریه و هم‌مرزی شهرستان با این دو کشور تأکید کرد: در این دوره زمانی بیش از هرزمانی نیاز به وحدت همه‌جانبه و فعال کردن پایگاه‌های بسیج مردمی داریم.
کد خبر: ۸۹۶۱۸۳۰
|
۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام طاهری در جمع معتمدین پیروان ولایت که در مسجد امام حسن مجتبی (ع) این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: حضور داعش در افغانستان و تاجیکستان پس از شکست در عراق و سوریه حتمی است و آنان با کسب درآمد‌های بالا در این دو کشور مسکن خریده و صاحب‌خانه شدند، بنابراین کار بسیار سخت‌تر از گذشته است و هوشیاری دلسوزان منطقه را می‌طلبد.

وی با اشاره به هم‌مرزی تربت‌جام با دو کشور افغانستان و تاجیکستان اذعان کرد: در این دوره زمانی بیش از هر وقتی نیاز به وحدت و فعال کردن پایگاه‌های بسیج مردمی داریم و این هشدار جدی برای منطقه را باید با وحدت حل کنیم.

وی بابیان این مطلب که حضور داعش یک تحلیل صرف نیست و پشتوانه خبری دارد یادآور شد: با توجه به این شرایط در این منطقه تلفیقی، افراطیون جایگاهی ندارند و حرکات آنان با جدیت کنترل و پیشگیری شود.

امام‌جمعه تربت جام با اشاره به اهمیت تشکیل شورای معتمدین ولایت و نشست‌های آنان با مدیران شهرستان تصریح کرد: این نشست‌ها موجب ناامید کردن شیطان، پیشگیری از فتنه‌ها، موجب همدلی، هم‌افزایی، مطالبه گری از مدیران می‌شود که در پاسخ به شبهات تأثیری زیادی دارد.

حجت‌الاسلام طاهری در پاسخ به شایعه کاندید شدن خود برای مجلس آینده ابراز داشت: قطعاً چنین تصمیمی ندارم و این کار را خیانت به خود و مردم می‌دانم حضورم در این جایگاه هم برای خدمت فرهنگی به مردم بوده ضمن این‌که تربت‌جام آن‌قدر نیروی تحصیل‌کرده دارد که نیاز به ما نیست.

وی تأکید کرد: یکی از تصمیم‌های مجمع معتمدین ولایت برای ورود به انتخابات رأی‌گیری است و هرکسی از این شورا رأی بیاورد پشتیبانی و فرد دیگری جایگاهی نخواهد داشت و مجمع دراین‌باره به‌گونه‌ای رفتار می‌کند که موجب تقویت وحدت و همدلی شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار