جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) درتربت حیدریه مطرح کرد؛
جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع)، شجره طیبه صالحین را سرمایه ارزشمند سپاه و بسیج عنوان کرد.
کد خبر: ۸۹۶۱۸۳۶
|
۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، همایش طرح پالایش سرمربیان، مربیان و سرگروه‌های صالحین ویژه نواحی تربت حیدریه، کاشمر، خلیل آباد، بردسکن، بجستان، زاوه، مه ولات، رشتخوار و خواف در محل سالن همایش‌های پژوهشکده زعفران تربت حیدریه برگزار گردید.

در این جلسه که با حضور فرماندهان و مسئولین شبکه صالحین نواحی ذکر شده و همچنین حجت الاسلام حمیدی فر مسئول طرح صالحین سپاه امام رضا (ع) برگزار شد، سردار غفورپور اظهار داشت: مهمترین تهدید حال حاضر کشور ما، تهدید فرهنگی است و وظیفه مقابله با این تهدید به عهده بسیج بوده و  بسیج نیز این امر سنگین و خطیر را به دوش شبکه شجره طیبه صالحین گذاشته شده است.

وی در ادامه افزود: تنها برنامه بسیج که هم از استمرار زمانی و هم از اهمیت ویژه برخوردار است برنامه‌های شبکه صالحین است.

جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) در ادامه با تبیین وظایف شبکه صالحین بسیج، افزود: متن اصلی شجره طیبه صالحین این است که خروجی آن، تربیت صحیح و اسلامی متربیان باشد.

سردار غفورپور افزود: اگر خدایی نکرده طرح صالحین به مشکل بخورد، سرمایه ۱۰ ساله سپاه و بسیج به مشکل برمی‌خورد و بالعکس اگر این طرح با موفقیت همراه باشد، به یقین سرمایه سپاه و بسیج یک سرمایه ارزشمند خواهد بود.

وی در پایان شاکله اصلی طرح صالحین را فرد محور دانست و افزود: که هرچه بیشتر روی افراد سرمایه گذاری شود، در نتیجه بهره وری این شبکه نیز بیشتر خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها