خبرهای داغ:
رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: اولویت راه‌اندازی تاکسی‌های اینترنتی یا اسنپ با خود افرادی است که مجوز دارند.
کد خبر: ۸۹۶۱۸۵۴
|
۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حکمت‌اله داودی در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که شب گذشته(سه شنبه شب) در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد، اظهار کرد: اعضای شورا با راه‌اندازی تاکسی‌های اینترنتی بدون مجوز سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین مخالف است.
وی افزود: بر طبق قانون حمل و نقل درون شهری فعالیت هر نوع خودرویی در جابه‌جایی مسافران، باید با مجوز سازمان تاکسیرانی شهرداری‌های همان شهر باشد.
رئیس شورای اسلامی شهر قزوین یادآور شد: خودروهای شخصی و نامشخص اگر خدمات حمل و نقل را به شهروندان قزوینی ارائه دهند، تبعات و مشکلات اجتماعی در شهر دارد.
داودی تصریح کرد: در جلسه‌ای که با حضور مسؤولان آژانس برگزار شد، مقرر شد که اولویت راه‌اندازی تاکسی‌های اینترنتی یا اسنپ با خود افرادی باشد که مجوز دارند.
این مسؤول اضافه کرد: در خدمات‌دهی سرویس اینترنتی ابتدا باید تاکسی‌هایی با پلاک قرمز و نارنجی که شناخته شده است، خدمات دهد.
رئیس شورای اسلامی شهر قزوین بیان کرد: با فعالیت شرکت‌هایی که با نام‌های مختلف خدمات تاکسی اینترنتی به شهروندان قزوینی ارائه دهند، مخالف هستیم و نباید سرویس‌دهی کنند.
داودی با بیان اینکه برخی آژانس‌های درون‌شهری نگران فعالیت خودروهای شخصی و بدون نام و نشان در خدمات حمل و نقل به صورت اینترنتی هستند، عنوان کرد: آن‌ها معتقد هستند با فعالیت این خودروها درآمدشان به حداقل می‌رسد.
وی مطرح کرد: مدیران آژانس‌ها نگران نباشند زیرا آن‌ها می‌توانند از سازمان تاکسیرانی شهرداری مجوز بگیرند و نسبت به ارائه خدمات حمل و نقل اینترنتی به شهروندان قزوینی اقدام کنند.
رئیس شورای اسلامی شهر قزوین به اعلام رئیس جمهور آمریکا مبنی بر قدس شریف به عنوان پایتخت صهیونیستی اشاره کرد و گفت: این موضوع اعتراضات مسلمانان جهان اسلام را برانگیخت و بر علیه آن تظاهرات مختلفی انجام شد.
وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در میهمانی کنفرانس وحدت اسلامی ادامه داد: ادعای دشمنان به معنای عجز و ناتوانی آن‌ها بوده که نتوانستند کاری انجام دهند.
رئیس شورای اسلامی شهر قزوین به افتخارآفرینی قهرمانان و ورزشکاران وزنه‌بردار ایرانی در مسابقات جهانی آمریکا خاطرنشان کرد: این موفقیت را به این قشر معظم تبریک می‌گوییم که توانستند یک بار دیگر برگ زرینی در تاریخ ورزش کشور ثبت کنند.
داودی با اشاره به اقدام ارزنده ورزشکار علیرضا کریمی در عدم رقابت کشتی با ورزشکار رژیم صهیونیستی در مسابقات بین‌المللی افزود: این عمل ورزشکار را تحسین کرده و از زحمات آن قدردانی می‌کنیم.
1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها