ویزیت رایگان اعضای کانون بسیج جامعه پزشکی مدیریت درمان استان در مناطق محروم شهر

اعضای کانون بسیج جامعه پزشکی مدیریت درمان استان در مناطق محروم شهر خدمات پزشکی، پرستاری، مامایی، مشاوره های روانشناسی ، تزریقات و خدمات دارویی خود را به مردم منطقه ارائه نمودند.
کد خبر: ۸۹۶۱۹۱۵
|
۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، اعضای کانون بسیج جامعه پزشکی مدیریت درمان استان ضمن استقرار در مسجد امام رضا(ع) منطقه نجف آباد زنجان که از مناطق محروم شهر بشمار میرود خدمات پزشکی، پرستاری، مامایی، مشاوره های روانشناسی ، تزریقات و خدمات دارویی خود را به مردم منطقه ارائه نمودند.

بیش از 150 بیمار توسط دو پزشک عمومی ظرف مدت 7 ساعت ویزیت شده و 190 بیمار نیز خدمات پرستاری اعم از مشاوره های پرستاری ، تزریقات و کنترل قند خون خود را دریافت نمودند.

بیش از 300 قلم دارو  به ارزش 15 میلیون و دویست هزار ریال که هزینه آن از سوی آستان قدس رضوی تامین شده بود به بیماران بصورت رایگان توزیع شده است.

اعضای تیم این اکیپ را دو نفر پزشک عمومی ، یک نفر پرستار ، یک نفر مشاوره های روانشناس ، دو نفر خدمات دارویی و یک نفر نیز تزریقات تشکیل داده است .

این دهمین اعزام اعضای کانون بسیج جامعه پزشکی برای خدمت رسانی به مردم مناطق محروم استان بوده  و خبر حضور استقرار اعضای بسیج جامعه پزشکی از چند روز قبل در نمازهای جماعت این مسجد به مردم منطقه ، اطلاع رسانی شده بود.

ارسال نظرات