روشنگری باید در جهان اسلام شکل گرفته و هسته‌های مقاومت باید در کشورهای جهان اسلام تشکیل شود.
کد خبر: ۸۹۶۱۹۳۴
|
۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان زنجان با تاکید بر اینکه وحدت مسلمانان و کشورهای مسلمان به قطع برکاتی را به دنبال خواهد داشت، گفت: در رابطه با تصمیم رئیس جمهور آمریکا حتی شاهد عدم همراهی کشورهای متحد آمریکا نیز بودیم.

امین بیات با بیان اینکه سازمان بسیج دانشجویی استان زنجان در بخش‌های مختلف برنامه‌های فرهنگی را برگزار می‌کند،افزود: امسال نیز بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده چندین جشنواره فرهنگی و هنری از جمله جشنواره ققنوس و افسران جوان جنگ نرم در استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تصمیم رئیس جمهور آمریکا در اعلام قدس به عنوان پایتختت رژیم صهیونیستی، اظهارداشت: ترامپ تصمیم داشت، نقشه‌ای را عملی کند که آل سعود مدتی پیش در یک فاز دیگر، اجرای آن را پیشنهاد داده بود.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان زنجان با اشاره به اینکه این تصمیم رئیس جمهور آمریکا موجب وحدت مسلمانان شده است، تصریح کرد: موضوع فلسطین از تقریبا از اذهان پاک شده بود و موضوعاتی چون پیروزی بر داعش و ... مطرح شده بود که این موضوع بار دیگر فلسطین را به عنوان موضوع اصلی جهان اسلام مطرح کرد.

بیات با بیان اینکه برای انقلاب اسلامی ایران و هدف آن نیز جدا از سایر موضوعات و آرمان‌های انقلاب، موضوع فلسطین مطرح است، گفت: ما رژیم صهیونیستی را به رسمیت نشناخته و آن را رژیم غاصبی می‌دانیم که سرزمین فلسطینیان را به زور غصب کرده است.

وی با تاکید بر اینکه وحدت مسلمانان و کشورهای مسلمان به قطع برکاتی را به دنبال خواهد داشت، اضافه کرد: در رابطه با تصمیم رئیس جمهور آمریکا شاهد عدم همراهی کشورهای متحد آمریکا نیز بودیم.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان زنجان با اشاره به اینکه از سال 1979 چندین قرارداد صلح منعقد شده که در همه آنها نیز آمریکا ضامن اجرای آن بوده است، خاطرنشان کرد: اما موضوعاتی چون شهرک‌سازی‌ها و ... توسط رژیم صهیونیستی رخ داد و آمریکا نیز هیچ زمان به قول خود وفا نکرده است.

بیات با بیان اینکه ظلم باقی نمانده و ظالم نیز از بین خواهد رفت، تصریح کرد: روشنگری باید در جهان اسلام شکل گرفته و هسته‌های مقاومت باید در کشورهای جهان اسلام تشکیل شود.

وی با بیان اینکه جوانان انقلابی نیز باید در منطقه تلاش خود را برای نابودی رژیم صهیونیستی به کار گیرند، تصریح کرد: بیداری اسلامی که به دلیل فتنه‌هایی متوقف شده بود، ادامه می‌یابد.

 

           

ارسال نظرات