مدیر روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان:
کمک‌های نقدی و غیرنقدی به مناطق زلزله‌زده از زنجان با هدف رفع بخشی از نیازها و همدردی با آنها ارسال شده است.
کد خبر: ۸۹۶۱۹۳۷
|
۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان از ارسال کمک‌های نقدی و غیرنقدی به مناطق زلزله‌زده از زنجان خبر داد و گفت: حل بخشی از نیازهای مردم مناطق زلزله‌زده از جمله اهداف این کار خیرخواهانه است.

رسول احدی افزود: در پی حادثه زلزله رخ داده در غرب کشور، کمک‌های بسیاری از استان زنجان به مناطق زلزله‌زده گسیل شد.

وی با اشاره به اینکه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان نیز تاکنون کمک‌های مختلفی را به این مناطق ارسال کرده است، اظهارداشت: از جمله کمک‌های ارسالی به این مناطق شامل 600 میلیون ریال از شرکت ساریناٰ، دو کامیون پوشاک شامل محصولات شرکت به ارزش یک میلیارد ریال از شرکت پارس حیات و  ارسال یک نیسان از محصولات شرکت شیر پاستوریزه پگاه زنجان است.

مدیر روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان از پرداخت 500 میلیون ریال کمک از سوی شرکت سیم کابل ابهر و 100 میلیون ریال از سوی شرکت پارس سوئیچ خبر داد و تصریح کرد: همچنین شرکت مینوی خرم‌دره دو دستگاه کامیون از محصولات شرکت و شرکت تولید گچ ایده آل  50 میلیون ریال کمک شده است.

احدی با اشاره به اینکه مقرر شده در زمان بازسازی حدود 15 تریلر گج از سوی شرکت تولید گچ ارسال شود، افزود: همچنین شرکت نخ تایر صبا نیز 15 میلیون ریال در این زمینه کمک کرده است.

وی تصریح کرد: هدف از ارسال این کمک‌ها حل بخشی از نیازهای مناطق زلزله‌زده و همدردی با آنها است.

 

 

ارسال نظرات