خبرهای داغ:
بعد از ماه ها بلاتکلیفی:

بوکان صاحب شهردار شد

منابع خبری آگاه صلاحیت بابک رستم پور به عنوان شهردار بوکان را تایید کردند.
کد خبر: ۸۹۶۱۹۵۸
|
۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، منابع خبری آگاه صلاحیت بابک رستم پور به عنوان شهردار بوکان را تایید کردند.به گفته این منابع، روز یک شنبه (۲۶ آذرماه) مراسم معارفه رستم پور در بوکان برگزار می شود.

شورای اسلامی شهر بوکان، در جلسه فوق العاده شماره چهارخود در آبان ماه امسال، «بابک رستم پور» را به عنوان شهردار بوکان انتخاب کردند و برای تایید صلاحیت به فرمانداری این شهرستان معرفی کردند.

در مصوبه این جلسه شورای شهر بوکان آمده است که پس از بحث وبررسی کارشناسی و مطالعه برنامه کاندیداها، رستم پور به عنوان شهردار بوکان انتخاب شده است.

بر اساس این مصوبه، هفت عضو شورای شهر بوکان با این انتخاب موافق بوده اند.

بابک رستم پور از شهریورماه سال ۹۳ تا ۹ شهریور ماه سال ۹۶ سکاندار شهرداری بانه بوده است.

انتخاب وی به عنوان شهردار جدید بوکان در حالی صورت می گیرد که شورای شهر بوکان در شهریورماه امسال «امیر کدخدامحمدی» را به عنوان شهردار بوکان انتخاب کرد.

آبان ماه استانداری آذربایجان غربی، رد صلاحیت کداخدامحمدی را به شورای شهر بوکان اعلام کرده است.

بیوگرافی شهردار منتخب بوکان

مهندس بابک رستم پور متولد سال ١٣۵۴ در مهاباد که تحصیلات خود را در رشته مهندسی عمران از دانشگاه صنععتی امیر کبیر (پلی تکنیک تهران) در سال ۱۳۷۷ به پایان رسانده و از سال ۱۳۸۱ در شهرداری بانه فعالیت می کند.

وی از سال ۱۳۷۷ تا ۱۳۸۰ به عنوان ناظر پروژه های عمرانی شهرستان های سقز و بانه در دفتر نظارت استانداری کردستان مشغول کار بوده و از سال ۱۳۸۱ تاکنون درسمت هایی نظیر مسؤلیت واحد پیمان و رسیدگی شهرداری بانه، معاونت عمرانی شهرداری، ناظر پروژه های شهرداری بانه و معاونت فنی شهرداری مشغول فعالیت بوده است. مهندس رستم پور پس از پایان کار مهندس بختیار علیزاده – شهردار پیشین بانه – در اواسط مرداد ماه سال ۹۳، از سوی شورای اسلامی شهر بانه به سمت سرپرست شهرداری بانه انتخاب شد.

از جمله سمت های اجرایی ایشان می توان به موارد ذیل اشاره کرد :

دفتر نظارت استانداری کردستان ناظر پروژه های عمرانی سقز و بانه

مسئول عمران شهرداری سردشت

ناظر عمران شهرداری بانه

مسئول پیمان و رسیدگی شهرداری بانه

معاونت فنی شهرداری بانه

۳۲ماه شهردار شهربانه

عضو نظام مهندسی شهرستان بانه

۱۲ سال سابقه کار در شهرداری بانه.

ارسال نظرات
آخرین اخبار