خبرهای داغ:

نظارت ستادي از مجموعه دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی

اکیپی از معاونت های نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداي استان آذربايجان غربي، با حضور در شهرستان دارالمومنین خوی، از از برنامه های ابلاغی سپاه و بسیج مجموعه دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوي نظارت ستادی بعمل آوردند.
کد خبر: ۸۹۶۱۹۶۰
|
۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، معاون هماهنگ كننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء در این بازدید، ضمن تقدیر و تشکر  از فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی اظهار داشت: دشمن امروز به صورت آشکار وارد صحنه شده است و با صرف هزینه های گزاف سعی دارد تا جوانان را به انحراف بکشاند.

حجت الاسلام  ابراهيم خليل طاهری گفت: وظیفه کنونی ما دادن آگاهی به جوانان و نشان دادن راهخ حق از باطل است.

وی خاطر نشان کرد: نباید فراموش کنیم که جوان تنوع طلب و زیبایی پسند است لذا با دیدن ترفندهای جذاب و دلفریب دشمن  چشم و كوشش کور و کر می شود و ما باید چراغ سبز هدایت را برایش روشن کنیم.

معاون هماهنگ كننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء اظهار داشت: نوع برخورد و رفتار با اقشار مختلف مردم را باید یاد گرفت و بدانیم که هیجچ موقع یک نوع رفتار و گفتار برای همه چاره ساز نیست.

در ادامه این دیدار حجت الاسلام محمد رستمی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی به بیان گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در مجموعه اين نمايندگي بیان نمود.

در پايان اين از سرهنگ پاسدار محسن رضايي مسئول سياسي و سروان پاسدار جميل احمدزاده مسئول روابط عمومي و تبليغات دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه شهرستان خوي بعلت كسب رتبه اول در نظارت ستادي و بازرسي نوبه اي بعمل آمده در سال95 تجليل بعمل آمد.

 

 

ارسال نظرات