خبرهای داغ:
فرمانده سپاه کلیبر در آئین گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه آزاد این شهرستان با اشاره به دام دشمنان برای فریب جوانان، گفت: بنا به فرمایشات رهبر فرزانه از مهم ترین دام های دشمنان برای جوانان غافل شدن جوانان باهوش و پرانرژی از توانایی خودشان است.
کد خبر: ۸۹۶۱۹۶۹
|
۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸

به گزارش خبرنگار خبر گزاری بسیج از آذربایجان شرقی حسین حاتمی افزود: غرب گرایی از دام هایی است که باور به ظاهر فریبنده آن به جوانان القا می کند آن ها می توانند و ما نمی توانیم.

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی به عنوان برهم زننده معادلات جهانی توانسته است جای توانستن و نتوانستن را عوض کند و در المپیادها و آزمون های علمی دنیا می بینید که دانشجویان و نخبه گان ایران این توانستن ها را برجسته کرده اند.

حاتمی ادامه داد: پیام مهم قرآن در این رابطه این است که هیچ گاه نباید در برابر قدرت های ظاهری دشمن متعجب و متزلزل باشید و قدرت و هیبت ظاهری دشمن شما را نترساند.

وی در پایان به اهمیت ازدواج آسان دانشجویان از دیدگاه رهبر فرزانه انقلاب پرداخت و اظهار داشت: باید قشر فرهنگی و نخبه جامعه شرایط ازدواج آسان، بی دردسر و بی هزینه را فراهم کنند تا دیگران نیز این فرهنگ را الگو قرار دهند.

ارسال نظرات