مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی در معارفه رئیس جدید تبلیغات اسلامی میانه، سازمان تبلیغات اسلامی را از جمله سازمان های مولود انقلاب اسلامی دانست.
کد خبر: ۸۹۶۱۹۷۰
|
۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان شرقی حجت‌الاسلام سیدشهاب‌الدین حسینی گفت: این سازمان از نهادهایی است که به دستور امام خمینی(ره) برای ترویج فرهنگ قرآن، اهل بیت(ع) و دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی بنیان گذاشته شد.

وی در جمع مسئولان میانه اظهار کرد: تبلیغات اسلامی از مجموعه‌هایی است که به صورت مستقیم زیرنظر رهبر فرزانه انقلاب فعالیت می‌کند و در حوزه دین، تبلیغ و مباحث مختلف در راستای ترویج فرهنگ قرآن و عترت با زیرمجموعه‌های مختلف فعالیت می‌کند.

   حجت الاسلام حسینی با بیان فعالیت‌های گسترده زیرمجموعه‌های این سازمان در حوزه نشر و چاپ کتب دینی و همچنین نقش نظارتی آن بر چاپ قرآن کریم در همه انتشارات، اضافه کرد: در حوزه فضای مجازی و اطلاع‌رسانی نیز سایت تبیان فعالیت دارد که بخش استانی آن روزانه بیش از ۲۰هزار نفر بازدید کننده دارد.

   وی با اشاره به اینکه دانشگاه سوره و مدارس صدرا نیز جزو زیرمجموعه‌های تبلیغات اسلامی هستند، گفت: گستردگی کار نیازمند تحول و پویایی حرکت است و در عصر امروزی، مرزهایمان پشت بام خانه‌هایمان است که دشمن در آن‌ها کمین کرده تا اعتقادها، باورها و ایمان‌هایمان را از دست‌مان بگیرد.

حجت الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: هنوز به یاد داریم که رزمندگان در دوران دفاع مقدس چگونه در برابر دشمن ایستادند و تا آخرین قطره خونشان از ارزش‌هایمان دفاع کردند و ما نیز در عصر امروزی باید کاری کنیم که شرمنده خون شهدا نباشیم.

   مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: رسالت مجموعه‌هایی نظیر تبلیغات اسلامی بصیرت‌افزایی و آگاهی‌بخشی به مردم است و آسیب های اجتماعی اولویت‌دار که توسط اداره کل تبلیغات اسلامی استان در نقاط حساس رصد شده، باید مورد توجه ویژه‌ای قرار بگیرد.

   حجت‌الاسلام حسینی بیان کرد: در این نقاط آسیب پذیر چه روستایی و چه شهری، به وضوح دیده‌ایم که هرکجا روحانی فاضلی سکونت دارد، در آن طلاق و اعتیاد و دیگر آسیب ها کمتر شده است.

  آیین تودیع و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی میانه با حضور حجت الاسلام سید شهاب الدین حسینی مدیر کل و حجت الاسلام اسکندری جانشین مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی و جمعی از مسئولان در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد.

در این آیین از زحمات حجت الاسلام علی اصغر سعیدی که بیش از این ۱۲ سال رئیس اداره تبلیغات میانه بود، قدردانی و حجت الاسلام ساعدی به عنوان سرپرست جدید این اداره معرفی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها