جانشین عقیدتی سیاسی قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش:
جانشین عقیدتی سیاسی قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش گفت: برای تشخیص راه از بیراهه و قرار گرفتن در مسیر حق به بصیرت به عنوان راهنما و هدایتگر، نیازمند است و با بصیرت فتنه‌‌ها و توطئه‌های دشمن خنثی می‌شود.
کد خبر: ۸۹۶۱۹۹۳
|
۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام حسین سفیدرو در همایش بصیرتی خانواده‌های ارتش که عصر امروز  در محل تالار ثامن‌الائمه (ع) مشهد برگزار شد، گفت: بصیرت برای انسان ضروری است به‌ویژه در دوران فتنه و آشوب که اگر بصیرت نباشد به سرمنزل مقصود نخواهیم رسید.

وی ادامه داد: همانطور که انسان در تاریکی نیاز به نور و راهنما دارد، برای تشخیص راه از بیراهه و قرار گرفتن در مسیر حق به بصیرت به عنوان راهنما و هدایتگر، نیازمند است.

جانشین عقیدتی سیاسی قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش گفت: دشمن همیشه در حال توطئه است و از عناد دست برنخواهد داشت همانطور که در سال ۶۸ وقتی امام (ره) از بین ما رفتند دشمنان تصور کردند با رفتن امام، انقلاب از مسیر خود منحرف خواهد شد، ولی با انتصاب رهبر معظم انقلاب دشمن ناامید شد.

وی اظهار کرد: ۱۰ سال بعد در سال ۱۳۷۸ فتنه و آشوب نیز امید دشمن را تازه کرد که با حضور گسترده مردم بابصیرت در صحنه بار دیگر این امید دشمن برای رسیدن به اهداف شومش به یاس تبدیل شد.

سفیدرو ابراز کرد: فتنه سال ۱۳۸۸ نیز از دیگر اقدامات دشمن در براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود که بار دیگر با بصیرت ملت شریف ایران خاموش شد.

جانشین عقیدتی سیاسی قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه خداوند در قرآن می‌فرماید:‌ ای کسانی که ایمان آورده اید بر ایمانتان بیفزایید، تصریح کرد: برگزاری چنین همایش‌هایی ویژه خانواده‌های بابصیرت کارکنان ارتش برای استمرار بصیرت است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها