خبرهای داغ:
استاد حوزه علمیه با بیان اینکه بحث امنیت اهمیت والایی دارید و یک مسئله منطقه ای و جهانی است، گفت: حمایت و کمک به جبهه مقاومت و سوریه و... در واقع در راستای امنیت کشور خود ما بوده است و دشمن را در خارج از مرزها سرکوب کردیم.
کد خبر: ۸۹۶۲۰۴۲
|
۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۸

امنیت یک مسئله منطقه‌ای و جهانی است/ حمایت از جبهه مقاومت برای سرکوب دشمن در خارج از مرزها بودبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، حجت الاسلام سیدمجتبی حسینی یمین در یادواره سردار شهید «سعید قهاری سعید» و۵۰ شهید منطقه چهاردولی اسدآباد در مسجد امام حسن عسگری(ع) روستای چنار علیا با اشاره به موضوع مرگ وشهادت اظهار کرد: مرگ انتقال انسان از عالمی به عالم دیگر بوده و این شهادت است که به مرگ معنای دیگر می بخشد.

وی افزود: اگرچه فرد کشته شده در راه خداوند، ظاهراً شبیه سایر مردگان بوده و تفاوتی با آن‌ها ندارد، اما به گواهی قرآن، نباید آن‌ها را مرده به حساب آورد؛ بلکه برخلاف اموات، زنده بوده و زیستی جاودان دارند.

این استاد حوزه علمیه اظهار داشت: آیات قرآن، به خوبی نشان‌دهنده دلیل استقبال قلبی انسان‌ها از شهادت است؛ چراکه شهید با جدا شدن ظاهری روح از جسم، به نقطه آغاز زندگی و حیات جاودان و ابدی می‌رسد.

وی ادامه داد: به نظر می‌رسد که تسلیت نگفتن به خانواده‌های شهدا، از همین معنای رفیع سرچشمه می‌گیرد که در حقیقت آن‌ها نمرده‌اند، بلکه با مرگ ظاهری، زنده واقعی شده‌اند.

حسینی‌یمین با اشاره به کمک به دیگر کشورها عنوان کرد: اسلام مزر جغرافیایی ندارد و عقیدتی است و مسلمانان باید در هر منطقه و کشوری که هستند به یکدیگر کمک کنند.

وی با اشاره به حمایت از جبهه مقاومت در سوریه تصریح کرد: بحث امنیت اهمیت والایی دارید و یک مسئله منطقه ای و جهانی است.

این استاد حوزه علمیه با بیان اینکه باید بودجه کشور صرف امنیت، رفاه و توسعه شود، گفت: کمک به جبهه مقاومت و سوریه و... در واقع در راستای امنیت کشور خود ما بوده است و دشمن را در خارج از مرزها سرکوب کردیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات