خبرهای داغ:
از سوی پلیس راه خوزستان تخطی از سرعت مطمئنه و تجاوز به چپ تویوتا هایلوکس علت تصادف مرگبار اتوبوس دانش‌آموزان در محور سوسنگرد اعلام شد.
کد خبر: ۸۹۶۲۰۷۰
|
۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۵

در پی بروز یک فقره تصادف در محور سوسنگرد یک اتوبوس حامل دانش‌آموزان استان البرز واژگون شد.

در این تصادف که در اثر برخورد اتوبوس بنز حامل دانش آموزان دختر استان البرز با خودروی وانت تویوتا هایلوکس که در ساعت 17:30دقیقه روز سه شنبه 21 آذر ماه در محور کمربندی سوسنگرد  رخ داد، 4 نفر کشته و 36 نفر مجروح شدند.

از سوی پلیس راه خوزستان تخطی از سرعت مطمئنه و تجاوز به چپ تویوتا هایلوکس علت تصادف مرگبار اتوبوس دانش‌آموزان در محور سوسنگرد اعلام شد.

بر همین اساس رئیس پلیس راه خوزستان از مشخص شدن علت تصادف بنز حامل دانش آموزان استان البرز در سوسنگرد خبر داد و اظهار داشت: پس از بررسی کارشناسان پلیس تخطی از سرعت مطمئنه و تجاوز به چپ راننده تویوتا هایلوکس علت اصلی تصادف اعلام شد.

سرهنگ رضا دولتشاهی با اشاره به کشته و زخمی شدن تعدادی از دانش آموزان استان البرز در سانحه رانندگی روز گذشته، بیان کرد: برابر اعلام کارشناس پلیس راه، علت این حادثه تجاوز به چپ از سوی راننده خودروی تویوتا هایلوکس ناشی ازتخطی از سرعت مطمئنه بوده است.

وی با ابراز تاسف از وقوع این حادثه ناگوار به همه رانندگان توصیه کرد که در هنگام رانندگی در محورهای مواصلاتی سرعت مطمئنه را رعایت کنند و از هر گونه سرعت و سبقت غیرمجاز و استفاده از تلفن همراه حین رانندگی خودداری و همچنین در مواقع خستگی و خواب آلودگی استراحت کنند تا دیگر شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها