خبرهای داغ:
نشست برنامه ریزی و همفکری قرارگاه فرهنگی «مسجد» با حضور مسئولان ناحیه امام حسین (ع) و ائمه جماعات مساجد در حوزه بسیج شهید ابراهیمی قم برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۶۲۰۸۷
|
۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، نشست قرار گاه فرهنگی مسجد با حضور «مهدی کبیری پور» فرمانده ناحیه بسیج امام حسین (ع) و حجت الاسلام «علی اعظم خدابنده لو» مسئول نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه و ائمه جماعات مساجد محدوده حوزه شهید ابراهیمی برگزار شد.
 
نشست قرارگاه فرهنگی «مسجد» در حوزه شهید ابراهیمی قم شد + تصاویر

در ابتدای این نشست، حجت الاسلام خدابنده‌لو با تبریک سالروز ورود حضرت معصومه (س) به قم اظهار داشت: شروع انقلاب از مسجد بوده و حفظ و نگهداری انقلاب هم باید از مسجد انجام شود.
وی افزود: قیام جوانان انقلابی علیه نظام ستمشاهی از مساجد شروع شد و لذا هم اکنون هم برای حفظ انقلاب باید جوانان را به مسجد و نماز سوق دهیم.
کبیری پور نیز با تشریح اهمیت و وظایف و سازمان قرارگاه فرهنگی مسجد گفت: مسجد با محوریت گوهری به نام «نماز» شکل گرفته و پایگاه خود سازی، انسان سازی، مقابله با دشمن و مکانی برای بصیرت افزایی عموم مردم است.
 
نشست قرارگاه فرهنگی «مسجد» در حوزه شهید ابراهیمی قم شد + تصاویر

وی افزود: پیاده سازی منویات ولایت در خصوص مباحث فرهنگی و سیاسی در سطح محله باید در این قرارگاه بررسی شود. باید در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن از طریق تبیین اهداف اسلام و انقلاب تلاش شود و آسیب‌های فرهنگی در محل شناسایی و برای رفع آن راهکار ارائه گردد.
این نشست با بیان دیدگاه‌های تعدادی از ائمه جماعات پیرامون چالش‌های پیش رو و نیز تقدیر از دو امام جماعت فعال ادامه یافت.
قرارگاه مذکور در راستای هم افزایی و تقویت مساجد تراز انقلاب هر ماه در حوزه شهید ابراهیمی برگزار می‌شود.
 
نشست قرارگاه فرهنگی «مسجد» در حوزه شهید ابراهیمی قم شد + تصاویر
ارسال نظرات
پر بیننده ها