فرمانده سپاه ناحیه شهرستان الشتر :

همت همگانی برای دفاع از ولایت‌فقیه لازم است

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان الشتر بیان کرد: جبهه مقاومت در سراسر جهان دارد درست می‌شود و دشمنان ما از این انقلاب اسلامی می‌ترسند پس همۀ ما تکلیف داریم کمر همت خود را ببندیم و از ولایت‌فقیه دفاع کنیم.
کد خبر: ۸۹۶۲۰۹۵
|
۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سرهنگ محمود یوسفوند در یادواره شهدای پایگاه شهید مهدوی روستای زنگیوند شهرستان الشتر اظهار داشت: دشمنان قسم خورده انقلاب قصد ضربه زدن به ما رادارند چون در بحث سوریه عراق که گروه داعش خبیث شکست خوردند البته با مدیریت حکیمانه‌ی رهبر عزیزمان امام خامنه‌ای (حفظه الله) وهمت همین نیروهای حزب الهی بود.
وی با اشاره به نداشتن بصیرت دشمنان زمان امام حسین (ع) بیان کرد: چرا در قیام عاشورا ما به این نکته توجه نمی‌کنیم کسانی که پای منبر رسول اکرم (ص) بودند و می‌دانستند پیامبر اکرم (ص) چقدر امام حسین (ع) را دوست دارد آن حادثه را برای امام و خانواده‌اش به وجود آوردند؟ همۀ این‌ها به خاطر نداشتن بصیرت بود و اینکه شناخت و آگاهی‌شان نسبت به امام زمانی‌شان ضعیف بود.
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان الشتر با توجه به اینکه همه باید گوش‌به‌فرمان رهبری باشیم افزود: اگر می‌خواهیم ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم همۀ ما باید گوش‌به‌فرمان ولی امر مسلمین خود امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) باشیم و یقین داریم گوش مبارک ولی امر مسلمین امام خامنه (ای مدظله‌العالی) به دستان صاحب زمان مهدی موعود (عج) است و ما باید گوش و جانمان به دستان مبارک مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای (حفظه الله) باشد.
وی در مورد این یادواره‌های شهدا گفت: بزرگداشت شهید یعنی اصالت بخشیدن به آن هدف‌ها و تشویق به آن شیوه‌ی عمل و تقدیس آن ایثار و تکریم شهیدان به آن است که این ملت هرگز در برابر سلطه گران مستکبر سر خم نکنند، یاد شهیدان باید در فضای جامعه زنده باشد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار