عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران پرچم‌دار پیروزی اسلام از ابتدای انقلاب تا اکنون‌که شاهد نابودی داعش هستیم.
کد خبر: ۸۹۶۲۱۰۱
|
۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، محمدحسین صفارهرندی امروز در مسجد قمر بنی‌هاشم شهرستان خرم‌آباد در جلسه پرسش و پاسخ پیرامون مسائل فرهنگی و سیاسی روز ابتدای سخنان خود را با کلام امیر مؤمنان در خصوص حق و باطل آغاز کرد که حق همیشه پیروز میدان و اسلام حق است و کسانی که در مقابل اسلام که همان حق است ایستادند به‌شدت سرکوب‌شده‌اند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: فهم اینکه خداوندازماچه چیزی می‌خواهد این است که جهاد درراه خداوند باشیم همانند شهدای عزیز جمهوری اسلامی ایران و اینکه سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران پرچمداراپیروزی اسلام از ابتدای انقلاب تا اکنون‌که شاهد نابودی داعش هستیم.

وی گفت: تحریم‌هایی که علیه جمهوری اسلامی ایران است نیروهای انقلابی و حزب الهی در همه موقعیت‌ها ایستادگی کامل را داشته اندوخواهندداشت.

صفارهرندی عنوان کرد: با پشتوانه‌ای حکیم و دانا و مدبر جمهوری اسلامی در تمامی زمینه هاپیروز خواهد بود؛ ما در هر جا بر وفق انقلاب عمل کردیم تلاش ما به‌طورقطع جواب خواهد داد.


وی در جواب سؤالی یکی از حاضرین که در مورد اختلاس‌های کلان بود اشاره کرد: این قبیل مسائل آفتی بزرگ برای کشورمان است که خوشبختانه دستگاه قضایی جمهوری اسلامی ایران بدون اغماضی به جرائم متخلفین رسیدگی واشدمجازات می‌رساند.


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: جامعه ما نیز همانند رهبر انقلاب اسلامی که همیشه نسبت به حل مشکلات کشور دیدی مثبت و امیدوارانه داشته‌اند، داشته باشیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات