وقتی یک قدرت ملی به قدرت منطقه‌ای و بین المللی تبدیل میشود قطعا دشمنان در صدد دشمنی با آن بر می‌خیزند

سردار رجبی با حضور در همایش استانی هادیان سیاسی سپاه و بسیج در استان کردستان اظهار داشت: محیطی که ما در آن خدمت می‌کنیم متفاوت با سایر محیط‌ها است. این محیط دارای تهدید است و لازمه‌ی مقابله با تهدید جدیت همراه با هوشیاری تمام عیار است.
کد خبر: ۸۹۶۲۱۳۷
|
۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، همایش هادیان سیاسی استان به همت معاونت سیاسی نمایندگی، ولی فقیه در سپاه بیت المقدس با حضورمسئولین وفرماندهان این استان برگزار شد.

در این همایش سردار رجبی اظهار داشت: محیطی که ما در آن خدمت می‌کنیم متفاوت با سایر محیط‌ها است. محیط استان ما یک محیط امنیتی و عملیاتی است. این محیط دارای تهدید است و لازمه‌ی مقابله با تهدید جدیت همراه با هوشیاری تمام عیار است.

فرمانده سپاه بیت المقدس افزود: هادیان سیاسی افرادی هستند که باید تهدیدات را بشناسند و مردم را نسبت به این تهدیدات آگاه کنند.


وی ادامه داد: زمانی می‌توانیم با تهدیدات مقابله کنیم که خودمان به سلاح علم مجهز باشیم.


سردار رجبی خاطر نشان کرد: محیط عملیاتی ما ایجاب می‌کند که وحدت عمل و رویه داشته باشیم و کسانی که می‌توانند این وحدت را ایجاد کنند، هادیان سیاسی هستند.


فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرام فر بیان داشت: یکی از ویژگی‌های منطقه‌ی ما توجه به مبانی اعتقادی است که این ویژگی مورد توجه انقلاب اسلامی است. مبنای اعتقادی می‌تواند همه‌ی آگاهی بخشی‌ها را ایجاد کند.


وی در پایان سخنانش گفت: محیط عملیاتی ما نیازمند شناخت محیط‌های دیگر و جریان‌های مختلف سیاسی است البته منظور از شناخت گرایش به حزب خاصی نیست، اما وقتی این شناخت را داشته باشیم قدرت تحلیل و استدلالمان بالا می‌رود.


در ادامه حجت الاسلام باباشاهی افزود: یکی از مشکلات ما در جامعه، ناآگاهی مردم است. این وظیفه هادیان سیاسی است که مردم را آگاه کنند.


مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه بیت المقدس با اشاره به سخن امام خمینی (ره) که فرمودند: آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، گفت: آمریکا نمی‌تواند به ایران حمله کند و انقلاب اسلامی را ساقط کند.


وی در پایان سخنانش گفت: تبلیغات و مباحث ما باید به صورت نفر به نفر و چهره به چهره باشد تا تاثیرگذاری آن بیشتر باشد.

در ادامه این مراسم مهمان ویژه همایش دکتر غضنفری مسئول اداره تحلیل و هدایت سیاسی کل سپاه افزود: وقتی یک قدرت ملی به قدرت منطقه‌ای و بین المللی تبدیل می‌شود قطعا دشمنان برای کوتاه کردن دست آن قدرت با آن به مقابله خواهند برخواست و این موضوع در مورد جمهوری اسلامی ایران هم صدق می‌کند.


وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران از قدرت ملی به قدرت منطقه‌ای تبدیل شده است گفت: دشمنان ایران طی چند سال گذشته با طراحی و نوشتن دو سناریو در پی ضربه زدن به ایران برآمدند که فرایند اول، مقابله نظامی با ایران بود که با ترتیب دادن یک جلسه با حضور مقامات صهیونیستی، عربی، و آمریکای با هدف مقابله علیه ایران و با استارت حمله به سوریه و ایجاد پدیده داعش در مقابل ایران به پا خواستند.

این مسئول افزود:دولت تروریستی با تجزیه کشور‌های اسلامی، اسلام هراسی و تصویری خشن از اسلام توسط داعش، خواستند توان نفوذ قدرت ایران در منطقه را از بین ببرند که ایران اسلامی با تقدیم خون پاک شهیدان در مرز‌های کشور به مقابله با ماشین جنگی داعش ایستاد و نقشه‌ی این سناریو نظامی را نقش بر آب کرد.

وی به سناریو دوم دشمن در بحث سیاسی بود اشاره کرد وبیان داشت: دشمنان با استفاده از مذاکرات سیاسی خواستند قدرت ایران در منطقه را محدود کند، اما سران کشور ایران با کسب اجازه رهبری و به فرمود:: ه. ایشان با نرمش قهرمانانه پای میز مذاکره نشستند.

وی در ادامه از ترامپ به عنوان آمریکای بدون روتوش یاد کرد و افزود: اختلاف آمریکا با جمهوری اسلامی ایران نه قائم به شخص است ونه قائم به موضوع بلکه ماهوی است.

وی در پایان به روابط آمریکا و کشور صهیونیستی با عربستان اشاره کرد وبیان داشت به دلیل رابطه خوب آمریکا با عربستان و نقش عربستان در کشور‌های عربی، آمریکا با طرح انتقال سفارتخانه خود به قدس شریف در صدد دشمنی دوباره با نظام اسلامی بر آمده است که در این زمینه همه مسلمانان جهان باید متحد و در کنار هم به مقابله با این موضوع به پا خیزند.


انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات