سید ساجد یعقوبی
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت:انتفاضه های جدید در فلسطین، اسرائیل را رو به نابودی خواهد برد.
کد خبر: ۸۹۶۲۱۴۱
|
۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶

انتفاضه جدید ،اسراییل را روبه نابودی خواهد برد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در همایش ائمه جمعه و جماعات شهرستان سرعین با موضوع روحانی انقلابی گفت: نقش علما در جامعه ویژه است و علما سربازان دین بوده و حد و مرز این اندیشمندان در جهان فراتر از مرزهای جغرافیایی است.

حجت الاسلام فیاضی تصریح کرد:دشمنان و استکبار جهانی درصدد هستند تا با شائبه‌سازی و شبهات، انقلاب اسلامی ایران را با خطر مواجه کنند که به همین دلیل هوشیاری و آگاهی مردم در این زمینه امری لازم و ضروری است و نیاز است آموزه‌های اسلامی با هدف مقابله با خطرات احتمالی در جامعه تببین و گسترش یابد.

وی با اشاره به سیاسی کاری‌های و توطئه های دشمن درخاورمیانه گفت:مرکل صدر اعظم آلمان چنین می گوید « درباره داعش باید به حرف رهبر ایران گوش می دادیم »که این سخنان نشان از دوراندیشی مقام معظم رهبری است که نقش موثری در نابودی داعش داشت.

انتفاضه جدید، اسرائیل را روبه نابودی خواهد برد

وی اذعان داشت :به گفته مقام معظم رهبری در یک پیچ تاریخی قرار داریم که به نفع اسلام خواهد بود.

فیاضی استراتژی ایالت متحده آمریکا را جنگ های نیابتی برشمرد و گفت:هنری کسینجر در مقاله ای می گوید وقتی دیدیم نمی توانیم در برابر قدرت ایران بایستیم تفکر داعش را مقابل تفکر ایران قرار دادیم .

وی با محکوم کردن اقدام سخیفانه ترامپ در اعلام قدس بعنوان پایتخت رژیم منحوس اسراییل گفت:انتفاضه های جدید در فلسطین اسراییل را رو به نابودی خواهد برد.

امام جمعه سرعین نیز در این نشست گفت: علما در رژیم طاغوت تحت فشار زیادی بودند اما امروز به مدد لطف الهی و پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) و حمایت مردم تبلیغ دین مبین اسلام به راحتی صورت می گیرد و باید در چرخه تبلیغ دین دقت شود.

انتفاضه جدید، اسرائیل را روبه نابودی خواهد برد

حجت الاسلام اصغری با تاکید بر اینکه حرکت های انقلابی مردم در زمان پیروزی انقلاب اسلامی به مدد امداد از دین مبین اسلام بود، عنوان کرد: در تبلیغ دین باید احادیث و روایات با منابع قوی به مردم معرفی شود تا بتوانیم در تبلیغ دین دچار انحراف نشویم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار