فرمانده سپاه بانه از افتتاح ۱۱۹ پروژه محرومیت زدایی و مردم یاری در این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال خبر داد.
کد خبر: ۸۹۶۲۱۴۷
|
۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹
به گزارش سرهنگ مصطفی سلیمانی امروز، با اعلام این خبر اظهار داشت: سپاه شهرستان بانه از ابتدای سال ۸۹ تا به امروز حدود ۱۱۹ پروژه محرومیت زدایی و مردم یاری را در روستا‌ها و مناطق محروم بانه اجرا کرده است.

وی با بیان اینکه مردم یاری و محرومیت زدایی از برنامه‌ها و اولویت‌های اصلی سپاه است افزود: برای بهره برداری از این تعداد پروژه بیش از دو میلیارد و ۲۴۹ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

سرهنگ سلیمانی خاطرنشان کرد: ارزش پروژه‌هایی که سپاه در این مدت انجام داده بیش از مبلغ دو میلیارد و ۲۴۹ میلیون تومان است چرا که با پیشگام شدن سپاه در اجرای پروژه‌های محرومیت زدایی خود مردم نیز در اتمام و تکمیل این پروژه‌ها مشارکت کردند و به اندازه مبلغی که سپاه هزینه کرده در اجرای پروژه‌ها سرمایه گذاری کردند.

فرمانده سپاه بانه تصریح کرد: این پروژه‌ها در قالب احداث مدرسه؛ خانه عالم؛ ساخت خانه محروم؛ راه روستایی، سرویس بهداشتی برای مساجد و پل ارتباطی در روستا‌ها بوده است.

وی یادآورشد، احداث ۵ راه روستایی بطول ۳۳ کیلومتر؛ احداث ۳۸ سرویس بهداشتی برای مساجد؛ ساخت خانه عالم و ۹ باب خانه محروم از جمله این پروژه‌هایی بوده است که سپاه در مناطق محروم و مرزی بانه اجرا کرده است.


سلیمانی احداث ۱۱ مدرسه روستایی در سال جاری؛ کمک به ساخت ۳۱ مورد مسجد طی سال‌های گذشته و ساخت ۵ فقره پل را از دیگر اقدامات واحد بسیج سازندگی سپاه بانه در طول شش سال گذشته برشمرد.

سرهنگ سلیمانی خاطرنشان کرد؛ سپاه برنامه‌های خوبی در حوزه سازندگی در روستا‌ها دارد که به تدریج در روستا‌ها و مناطق بانه تا ریشه کن کردن محرومیت زدایی انجام خواهد داد.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات