با حضور وزیر‌ علوم و معاون علمی رئیس‌جمهور انجام شد
همزمان با نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری ملی واقع در تهران با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و همچنین معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری از نانو ماسک جلبک دریایی، محصول دانش‌بنیان پارک علم و فناوری هرمزگان رونمایی شد.
کد خبر: ۸۹۶۲۱۶۶
|
۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ؛ به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری هرمزگان، در این مراسم از محصول دانش‌بنیان نانو ماسک جلبک خلیج‌فارس مکمل تغذیه پوست تولید شده در شرکت دانش‌بنیان فن‌آوران زیست‌سبز رونمایی شد.

این محصول توسط فاطمه عیدی‌قلعه‌قاضی در شرکت دانش‌بنیان فن‌آوران زیست‌سبز دریا تولید و به مرحله فروش رسیده است.

این محصول با بهره‌گیری مواد حاصل از فن‌آوری نانو بیو‌تکنولوژی و بیو پلیمرهای جلبک‌های خلیج‌فارس تولید شده است که موثر در درمان لک، آکنه، لیفتینگ، شاداب کننده و ... است.

رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان نیز در مراسم رونمایی از این محصول، گفت: شرکت دانش‌بنیان فن‌آوران زیست‌سبز دریا با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در هرمزگان و استفاده از منابع دریایی توانسته این محصول را به بازار عرضه کند.

به گفته وی، پارک هرمزگان هر ساله یکی از محصولات ارزشمندی که به مرحله تولید و فروش رسیده برای رونمایی ملی انتخاب می‌کند که در داوری صورت گرفته به عنوان ففن‌آورای منتخب کشوری برای رونمایی، انتخاب شد.

وی ابراز امیدواری کرد، این شرکت بتواند با فروش محصولات خود هم زمینه اشتغالزایی و کارآفرینی برای ساحل‌نشینان و هم نیاز کشور را در این زمینه فراهم آورد.

وی با بیان اینکه هرمزگان منابع زیادی دارد که ناشناخته مانده است، افزود: خوشبختانه با همت فن‌آوران بومی این منطقه کمک زیادی به اشتغال منطقه شده‌است.

ارسال نظرات