شهردار اردبیل گفت: نسل امروز نیاز به آگاه سازی نسبت به فرهنگ ایثار و شهادت دارد و شهرداری برای آگاه سازی نسل امروز از یاد و خاطره شهدا با تمام امکانات خود پایبند همکاری و یاری گر بسیج در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خواهد بود.
کد خبر: ۸۹۶۲۲۱۱
|
۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳

نسل امروز نیاز به آگاه سازی نسبت به فرهنگ ایثار و شهادت دارد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حمید لطف اللهیان شهردار اردبیل صبح امروز در دیدار با فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) گفت: نسل امروز نیاز به آگاه سازی نسبت به فرهنگ ایثار و شهادت دارد و شهرداری برای آگاه سازی نسل امروز  از یاد و خاطره شهدا با تمام امکانات خود پایبند همکاری و یاری گر بسیج در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خواهد بود.

وی اظهار داشت: تفکر بسیج از دینداری انقلاب بالاتر از همه فناوری ها شکل یافته و تفکر بسیج در همه عرصا ورود پیدا کرده و الگوی خوبی برای همه جوامع بوده است.

لطف اللهیان گفت: امروز شاهد این هستیم که تفکر بسیج در همه عرصه ها کارها را به خوبی پیش برده است و در تولیدات هنری هم بسیج نقش موثری داشته است و  موفقیت های در جبهه مقاومت به دست آمد حاصل همین تفکرات بسیجی و رفتار شایسته آن است.

وی گفت: مجموعه شهرداری هیچگاه فداکاری های شهداو شهدای مدافع حرم و رزمندگانی که امروز با ثلابت مقابل دشمنان ایستاده اند را از یاد نخواهد برد و هر آنچه در توان دارند برای زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا دریغ نخواهیم کرد.

شهردار اردبیل تاکید داشت: انسانهای توسعه یافته مقدم بر شهر توسعه یافته هستند، و اینها همان انسانهایی هستند که در کنار تمام مسائل پایبند ارزشهای اسلام هستند.

وی گفت: ما همواره خود را مدیون خون های گرانبهای شهدا میدانیم، مدیون جامعه ایثارگران میدانیم و این چیزی نیست که فقط با کلمات به زبان آورد و ما در برنامه ها و فرصت های مختلف سعی داشتیم تا احترام و ادب را برای شهدا، ایثارگران و جانبازان به جا آوریم.

ارسال نظرات