مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: مرحله دوم تیم حمایت روانی، اجتماعی و فرهنگی این جمعیت به منطقه زلزله زده کرمانشاه اعزام شد.
کد خبر: ۸۹۶۲۲۲۰
|
۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵

اعزام تیم حمایت روانی و فرهنگی هلال احمر استان اردبیل به مناطق زلزله زده

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، بهرام غیبی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: نظر به اینکه تیم سحر معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مناطق زلزله زده کرمانشاه خوب درخشیدند بنابراین به دعوت سازمان مرکزی مجددا اعضای این تیم برای خدمت رسانی فراخوانده شد.

وی افزود: تیم سحر جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مرحله اول خدمات حمایت روانی، اجتماعی و فرهنگی شایسته ای برای آسیب دیدگان زلزله ارائه کردند.

غیبی با اشاره به اینکه تیم سحر در مرحله دوم از 23 آذرماه به مدت 6 روز در مناطق زلزله زده حضور خواهند داشت، ادامه داد: در این مدت اعضای تیم سحر با مشارکت نوجوانان منطقه، فعالیت های امدادی، بشردوستانه و حمایتی- روانی اجرا خواهند کرد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل اضافه کرد: در مرحله اول 14 نفر از اعضای جوانان جمعیت هلال احمر استان اردبیل برای حضور در تیم سحر انتخاب شده بودند و در شهرستان های دالاهو و سرپل ذهاب مستقر شده و خدمات متعددی ارائه کردند.

این مسئول گفت: جمعیت هلال احمر استان اردبیل از همان روزهای اول وقوع زلزله در منطقه حاضر شده و در زمینه امدادرسانی و ارسال کمک های نقدی و غیر نقدی نقش آفرینی کردند.

ارسال نظرات