فرماندار دلفان گفت : در عصر کنونی که عصر دانایی و ارتباطات محسوب می شود زیبنده نظام و مردم مانیست که برخی از افراد جامعه از نعمت سواد ودانش محروم بمانند.
کد خبر: ۸۹۶۲۲۴۵
|
۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج ازلرستان؛ جلسه شورای پشتیبانی نهضت سواد آموزی شهرستان دلفان با حضور آقای دالوند معاونت نهضت سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان و دیگر اعضا و به ریاست آقای طولابی فرماندار در محل سالن جلسات فرمانداری دلفان برگزارشد.

در این جلسه طولابی با اشاره به نقش سواد و دانش در پیشرفت وتوسعه جامعه اظهار داشت: حضرت امام( ره) بنیان گذار انقلاب و نظام مقدس اسلامی مبنی بر تاسیس نهضت سواد آموزی است که این فرمان منشاء خیر و برکت جهت سواد آموزی گردیده است.

وی خواستار مشارکت دستگاههای اجرایی جهت برگزاری برنامه های گرامیداشت نهضت سواد آموزی هفته گردید و افزود:در عصر کنونی که عصر دانایی و ارتباطات محسوب می شود زیبنده نظام و مردم مانیست که برخی از افراد جامعه از نعمت سواد ودانش محروم بمانند.


فرماندار با اشاره به محرومیت شهرستان خواستار توجه ویژه مسئولین استانی در این راستا گردید وگفت : برنامه‌ریزی مناسب و دقیق نیازمند آمار و اطلاعات دقیق در این حوزه هست .



طولابی با تاکید بر اینکه بخشداران با همکاری دهیاران، بهزیستی ، کمیته امداد،امور عشایر ،جهاد کشاورزی و بهداشت درمان و شهرداری ضمن معرفی رابط به اداره سواد آموزی در قالب فرمهای شناسایی نسبت به شناسایی افراد بیسواد اقدام کنند گفت : وی از دستگاه های فرهنگی خواست با انجام کار فرهنگی نسبت به ترغیب بیسوادان جهت حضور در کلاس های سواد آموزی اقدامات لازم رابعمل آورند.
ارسال نظرات