سید ساجد یعقوبی
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه مشگین‌شهر:
نماینده ولی‌فقیه در سپاه مشگین‌شهر با اشاره به اینکه بزرگترین فتنه قرن توسط مدافعان حرم خنثی شد، افزود: برای مقابله با توطئه‌های دشمنان، فرهنگ و تفکر استکبارستیزی حیاتی است.
کد خبر: ۸۹۶۲۲۵۲
|
۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷

بزرگترین فتنه قرن توسط مدافعان حرم خنثی شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت‌الاسلام عبدالله رضایی پیش از ظهر امروز در جشن پیروزی جبهه مقاومت که در شهرستان مشگین‌شهر برگزار شد، اظهار کرد: تعداد زیادی از رزمندگان و ایثارگرانی که به دنبال نابودی گروه‌های تروریستی و از بین رفتن شیاطین زمان بودند، در جنگ با گروه‌های تروریستی به فیض شهادت نائل شدند و چنین پیروزی ارزشمندی توسط سربازان غیور جبهه مقاومت به راحتی تحقق پیدا نکرده است.

وی با اشاره به اینکه آیندگان در خصوص اقدام راستین و بزرگ جبهه مقاومت برای نابودی داعش بیشتر قضاوت خواهند کرد، افزود: با حرکت به موقعی که همراه با تدابیر لازم رزمندگان مدافع حرم بود، تمامی نقشه‌های شوم گروه‌های تروریستی یکی پس از دیگری نقش برآب شد و سرانجام آن پاکسازی مناطق تحت تصرف گروه‌های تروریستی در عراق و سوریه بود.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه مشگین‌شهر به خنثی شدن بزرگترین فتنه قرن توسط مدافعان حرم اشاره کرد و توضیح داد: با وجود اینکه داعش ضربه و شکست سنگینی را از دلاورمردان جبهه مقاومت دریافت کرد، اما باید همچنان هوشیاری و بصیرت گذشته را حفظ کرد و آماده مقابله با هر گونه هجمه جدید بود.

رضایی فرهنگ و تفکر استکبارستیزی را برای مقابله با توطئه‌های دشمنان لازم دانست و ادامه داد: تفکر استبدادی و مستکبرانه غرب یکی از عوامل ایجاد گروه‌های تروریستی در منطقه شد که با تدابیر مقام معظم رهبری و ایثارگری رزمندگان تمامی برنامه‌های دشمنان محکوم به شکست شد.

ارسال نظرات